logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

stanowisko  ds. społeczno-administracyjnych 

           

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Kserokopia dowodu osobistego

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie : wyższe

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy minimum 2 lata w administracji publicznej

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

 

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

e)znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionych obowiązków: ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

f)umiejętność pracy w zespole, samodzielnego rozwiązywania problemów

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

g)bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pracy w środowisku Windows, z typowymi aplikacjami tj. Word,Excel,Outlook

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  4. Prowadzenie wszelkich spraw organizacyjnych, budżetowo – finansowych, inwentaryzacyjnych i administracyjnych związanych z pracą wydziału.
  5. Prowadzenie sekretariatu wydziału, załatwianie spraw kancelaryjnych, protokołowanie narad w wydziale itp.
  6. Załatwianie korespondencji dotyczącej ogólnych spraw wydziału.
  7. Załatwianie spraw konsularnych właściwych dla wydziału.
  8. Prowadzenie spraw w zakresie skarg i wniosków dotyczących wydziału.
  9. Udostępnianie danych w trybie jednostkowym z rejestru mieszkańców i rejestru zamieszkania cudzoziemców podmiotom, które są zwolnione ustawowo z pobierania opłaty za te czynności.
  10. Wydawanie zaświadczeń dla ww. podmiotów w zakresie danych osobowych z dokumentów ewidencji ludności i dowodów osobistych w ramach udzielonych upoważnień.
  11. Podpisywanie korespondencji w sprawach techniczno – przygotowawczych prowadzonych na stanowisku pracy.
  12. Prowadzenie szczegółowej ewidencji sprzętu komputerowego, użyczonego od Centrum Personalizacji Dokumentów MSW w Warszawie.
  13. Współpraca z serwisem Help-desk (stały monitoring pod kątem sprawności i użytkowania sprzętu).
  14. Samokontrola w zakresie realizacji zadań na swoim stanowisku pracy.
  15. Współpraca z innymi wydziałami i komórkami równorzędnymi w zakresie realizacji bieżących zadań Urzędu.
  16. Prowadzenie aktualizacji dokumentów w systemie zarządzania jakością i dokonywanie ich weryfikacji pod kątem przepisów prawnych.
  17. Dokonywanie aktualizacji kart usług zamieszczanych na Platformie e-Usług Publicznych Urzędu Miasta Opola.
  18.    Redagowanie strony internetowej dotyczącej Wydziału Spraw Obywatelskich – współpraca z informatykami.
  19. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zastępcę Naczelnika i Naczelnika Wydziału.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola Plac Wolności 7-8, w wymiarze 1 etatu. Praca siedząca, wymagająca wysiłku umysłowego, odporności na stres, dyspozycyjnośći, koncentracji, dobrej ostrości wzroku, z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych oraz obsługą klienta,

5. W miesiącu marcu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,05%.

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29

      sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą
 z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;

 

b) list motywacyjny;

c) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

d) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds.społeczno-administracyjnych w terminie do dnia 8 maja 2015 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

            

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

Ilość odwiedzin: 8584
Nazwa dokumentu: Wydział Spraw Obywatelskich
Skrócony opis: stanowisko ds. społeczno-administracyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Bogumiła Halkiewicz
Osoba, która odpowiada za treść: Ewa Morawska-Jerye
Osoba, która wprowadzała dane: Bogumiła Halkiewicz
Data wytworzenia informacji: 2015-04-24 11:26:42
Data udostępnienia informacji: 2015-04-24 11:26:42
Data ostatniej aktualizacji: 2015-06-26 09:34:17

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner