URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko ds. społeczno-administracyjnych
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Kserokopia dowodu osobistego
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie : wyższe
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy minimum 2 lata w administracji publicznej
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e)znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionych obowiązków: ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, Rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
f)umiejętność pracy w zespole, samodzielnego rozwiązywania problemów
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g)bardzo dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie pracy w środowisku Windows, z typowymi aplikacjami tj. Word,Excel,Outlook
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
- Prowadzenie wszelkich spraw organizacyjnych, budżetowo – finansowych, inwentaryzacyjnych i administracyjnych związanych z pracą wydziału.
- Prowadzenie sekretariatu wydziału, załatwianie spraw kancelaryjnych, protokołowanie narad w wydziale itp.
- Załatwianie korespondencji dotyczącej ogólnych spraw wydziału.
- Załatwianie spraw konsularnych właściwych dla wydziału.
- Prowadzenie spraw w zakresie skarg i wniosków dotyczących wydziału.
- Udostępnianie danych w trybie jednostkowym z rejestru mieszkańców i rejestru zamieszkania cudzoziemców podmiotom, które są zwolnione ustawowo z pobierania opłaty za te czynności.
- Wydawanie zaświadczeń dla ww. podmiotów w zakresie danych osobowych z dokumentów ewidencji ludności i dowodów osobistych w ramach udzielonych upoważnień.
- Podpisywanie korespondencji w sprawach techniczno – przygotowawczych prowadzonych na stanowisku pracy.
- Prowadzenie szczegółowej ewidencji sprzętu komputerowego, użyczonego od Centrum Personalizacji Dokumentów MSW w Warszawie.
- Współpraca z serwisem Help-desk (stały monitoring pod kątem sprawności i użytkowania sprzętu).
- Samokontrola w zakresie realizacji zadań na swoim stanowisku pracy.
- Współpraca z innymi wydziałami i komórkami równorzędnymi w zakresie realizacji bieżących zadań Urzędu.
- Prowadzenie aktualizacji dokumentów w systemie zarządzania jakością i dokonywanie ich weryfikacji pod kątem przepisów prawnych.
- Dokonywanie aktualizacji kart usług zamieszczanych na Platformie e-Usług Publicznych Urzędu Miasta Opola.
- Redagowanie strony internetowej dotyczącej Wydziału Spraw Obywatelskich – współpraca z informatykami.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zastępcę Naczelnika i Naczelnika Wydziału.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola Plac Wolności 7-8, w wymiarze 1 etatu. Praca siedząca, wymagająca wysiłku umysłowego, odporności na stres, dyspozycyjnośći, koncentracji, dobrej ostrości wzroku, z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych oraz obsługą klienta,
5. W miesiącu marcu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,05%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą
z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;
b) list motywacyjny;
c) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
d) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds.społeczno-administracyjnych w terminie do dnia 8 maja 2015 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.