Zarządzenie nr OR.I- 0151-747/2005
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 29 grudnia 2005 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Zarządzenia Nr OR. II - 0155/745/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 31 grudnia 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 6 stycznia 2006 r. I przetargu ustnego nieograniczonego o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garażu położonego w Opolu przy ul. Londzina 3 postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - przewodnicząca komisji przetargowej
inspektor Wydziału Inwestycji Miejskich -Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Izabella Kiczka- Szostak - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Kierownik Referatu Eksploatacji Zasobów Gminnych członek komisji przetargowej
3. Grażyna Kluska - przedstawiciel WydziaM Lokalowego
Specjalista członek komisji przetargowej
4. Grzegorz Kowalewicz - Przedstawiciel