Zarządzenie nr OR.I-0155-718/2005
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 19 grudnia 2005 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów i rokowań na zbycie nieruchomości -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 29 grudnia 2005 r. l przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego w Opolu przy ul. Oleskiej 45/18 postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich- Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Gabriela Dratwa - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
3. Ilona Boczkowska - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Geodezji i Kartografii - podinspektor członek Komisji Przetargowej
4 Barbara Biegacz - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego specjalista członek Komisji Przetargowej
§2
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonego na dzień 29 grudnia 2005 r. l przetargu wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem II przetargu oraz rokowań dotyczących sprzedaży ww. lokalu mieszkalnego.
§3
W przypadku nieobecności przewodniczącej komisji przetargowej - inspektor Anny Bystrzykowskiej -funkcję przewodniczącej komisji pełnić będzie przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich-Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych- podinspektor Katarzyna Bil.
§4
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Gospodarki Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii, Wydziałowi Lokalowemu.
§5
Zarządztihe wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca prezydenta Miasta