logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Stanowisko do obsługi Rady Miasta Opola 1.

 

1.

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie

    wyższe magisterskie

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy 2 lata

w tym 1 rok w administracji      samorządowej

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

 

2.

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, samorządzie powiatu.

 

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

 

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

 

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

 

c)  znajomość Statutu Miasta     Opola

 

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

 

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

 

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

 

e) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność, operatywność, koleżeńskość

 

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

 

f) umiejętność  komputera – pakiet MS Office, legislator.xml i narzędzi internetowych oraz dobra umiejętność pracy w Systemie Obiegu Dokumentów  i systemie e-sesja.

 

 

Zapisy w liście motywacyjnym lub w CV

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

a) Obsługa merytoryczna i organizacyjna Komisji Edukacji i Kultury oraz komisji doraźnych Rady Miasta Opola, a w szczególności:

  • opracowywanie wraz z przewodniczącym komisji projektów planów pracy komisji w oparciu o ramowy plan sesji i wytyczne Rady Miasta Opola,
  • uzyskiwanie od właściwych jednostek materiałów dotyczących zagadnień objętych planem pracy komisji i przedkładanie ich na posiedzeniach komisji lub przekazywanie do serwisu PEUP.UM.OPOLE.PL/Informacje,
  • udział w posiedzeniach komisji sporządzanie protokołów z tych posiedzeń oraz prowadzenie ewidencji obecności członków komisji na posiedzeniach i przekazywanie ich do wyliczenia diet,

 

  • prowadzenie rejestru wniosków komisji, przekazywanie ich do realizacji właściwym jednostkom oraz egzekwowanie terminowego udzielenia odpowiedzi na nie,
  • uzyskiwanie informacji o wykonaniu wniosków, przedkładanie tych informacji na posiedzeniu do oceny komisji oraz dokonywanie stosownych zapisów w rejestrze wniosków komisji,
  • przekazywanie przewodniczącym komisji oraz radnym członkom komisji aktów prawnych, publikacji oraz innych materiałów stanowiących pomoc w prowadzeniu pracy komisji.

b) Organizowanie badania zasadności skarg i wniosków skierowanych do obsługiwanych komisji oraz kontroli sprawowanych przez te komisje.

c) Kierowanie protokołów obsługiwanych komisji do Biuletynu Informacji Publicznej oraz kierowanie ich aktualizacją.

d) Przygotowywanie materiałów dotyczących projektu budżetu gminy w części dotyczącej Biura i Rady Miasta i pełna obsługa wydatków budżetowych w rozdziale 75022 - Rady Miasta Opola.

e) Prowadzenie wszystkich spraw związanych z gospodarką środkami  ruchomymi Biura Rady, w tym z zakresu zamówień publicznych oraz inwentaryzacją sprzętu.

f) Prowadzenie spraw organizacyjnych Biura Rady, w tym bieżąca aktualizacja dokumentów systemu zarządzania jakością i weryfikacja pod kątem przepisów prawnych.

g) Sporządzanie i dokonywanie wymaganych uzgodnień projektów uchwał Rady Miasta wnioskowanych przez komisje przekazywanie tych projektów do zaopiniowania Prezydentowi Miasta lub klubom radnych w zależności od przedmiotu rozstrzygnieci9a.

h) Udział w pracach związanych z wyborami do Sejmu, Senatu i samorządu terytorialnego oraz referendum.

i)  Obsługa komputera i sporządzanie tekstów dokumentów w zakresie wykonywanych zadań.

j) Sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących spraw wchodzących w zakres działania stanowiska pracy.

k) Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca samodzielna, wymagająca wysiłku umysłowego, w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca biurowa w pomieszczeniach biurowych Urzędu Miasta Opola zlokalizowanych w Opolu, Rynek-Ratusz II p.(obiekt nie posiada windy). Praca siedząca przy komputerze stacjonarnym. Obsługa monitorów ekranowych oraz innych urządzeń biurowych powyżej 4 godzin dziennie. Również praca w terenie podczas przemieszczenia się pomiędzy budynkami Urzędu Miasta Opola, robienie drobnych zakupów na potrzeby Rady Miasta Opola oraz przy realizacji zadań związanych ze współpracą z radnymi miasta Opola oraz z innymi podmiotami.

 

5. W miesiącu listopadzie wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,21%.

 

6.  Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29  sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182) oraz ustawą  z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202.)” i podpisem;

c) list motywacyjny

d)kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

 

  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do obsługi Rady Miasta Opola 1
w terminie do dnia 31 grudnia 2015 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

           

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

 

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR- I.120.1.58. 2015 z dnia 16 czerwca 2015 r. 

strona  2 z 2

Ilość odwiedzin: 4008
Nazwa dokumentu: Biuro Rady Miasta
Skrócony opis: stanowisko do obsługi Rady Miasta Opola 1
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: KIazimiera Ochendowska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2015-12-21 13:16:03
Data udostępnienia informacji: 2015-12-21 13:16:03
Data ostatniej aktualizacji: 2016-01-14 14:02:17

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner