URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
stanowisko ds. organizacyjnych
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe magisterskie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy co najmniej 2 lata w tym rok w administracji samorządowej
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
b) znajomość przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
d) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
e)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
f) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność, uprzejmość
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
g) biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych MS Office, w tym narzędzi internetowych oraz umiejętność obsługi systemów prawnych.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
h) samodzielność, dobra organizacja własnej pracy, odpowiedzialność, punktualność, kompetencje analityczne,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Rejestrowanie oraz sprawowanie bieżącego nadzoru nad sposobem załatwiania skarg i wniosków oraz petycji obywateli.
- Prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń Prezydenta, jako Kierownika Urzędu, i monitorowanie aktualności zarządzeń oraz ich wprowadzanie do Biuletynu Informacji Publicznej.
- Prowadzenie zbiorów zarządzeń wewnętrznych kierowników komórek organizacyjnych Urzędu w sprawie organizacji pracy w wydziale.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją Urzędu.
- Załatwianie spraw związanych z działalnością Rady Miasta Opola:
- przekazywanie naczelnikom wydziałów i kierownikom samodzielnych referatów uchwał Rady Miasta do realizacji,
- sporządzanie okresowych informacji o realizacji uchwał Rady Miasta.
- Prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego.
- Przygotowywanie, na podstawie informacji z komórek organizacyjnych Urzędu, propozycji tematów do planu sesji Rady Miasta Opola na dany rok i sporządzanie terminarza przedkładania projektów uchwał i innych materiałów Radzie Miasta Opola, zgodnie z planem sesji Rady.
- Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych Rady Miasta Opola oraz innych podmiotów i obywateli.
- Prowadzenie wykazu podmiotów obowiązanych do przyjęcia skazanych w celu wykonania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej orzeczonej w zamian nieściągalnej grzywny.
- Udział w pracach związanych z funkcjonowaniem w Urzędzie Miasta systemu zarządzania jakością wg wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009.
- Prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z podziałem administracyjnym Miasta.
- Udział w pracach związanych z przeprowadzaniem procedury zmiany granic miasta, zgodnie
z harmonogramem.
- Udział w pracach związanych z przeprowadzaniem zmiany nazw części miasta, zgodnie
z harmonogramem.
- Udział w pracach związanych z przeprowadzaniem konsultacji społecznych, zgodnie
z harmonogramem.
- Udział w pracach związanych z przeprowadzaniem wyborów: Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, samorządowych, referendów oraz do rad dzielnic.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola w Ratuszu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole, , bezpośredni kontakt z jednostkami miejskimi i wydziałami Urzędu.
5. W miesiącu grudniu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,21 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 ze zm.)” i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. organizacyjnych w terminie do dnia 08 lutego 2016 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Ilość odwiedzin: | 4328 |
Nazwa dokumentu: | Wydział Organizacyjny |
Skrócony opis: | stanowisko ds. organizacyjnych |
Osoba, która wytworzyła informację: | Anna Kwiatkowska-Kazimierska |
Osoba, która odpowiada za treść: | Anna Kwiatkowska-Kazimierska |
Osoba, która wprowadzała dane: | Bogumiła Halkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | 2016-01-27 14:35:31 |
Data udostępnienia informacji: | 2016-01-27 14:35:31 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2016-02-09 08:53:24 |