logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


                                                    

                                                                               URZĄD MIASTA OPOLA

                      OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

                                             stanowisko ds. organizacyjnych

1.

Wymagania niezbędne

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe magisterskie

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy co najmniej 2 lata w tym rok w administracji samorządowej

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

2.

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

b) znajomość przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

d)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

e)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

f) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, terminowość, dyspozycyjność, uprzejmość

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

g) biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych MS Office, w tym narzędzi internetowych oraz umiejętność obsługi systemów prawnych.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

h) samodzielność, dobra organizacja własnej pracy, odpowiedzialność, punktualność, kompetencje analityczne,

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnienie wymagania

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Rejestrowanie oraz sprawowanie bieżącego nadzoru nad sposobem załatwiania skarg i wniosków oraz petycji obywateli.
  2. Prowadzenie rejestru i zbioru zarządzeń Prezydenta, jako Kierownika Urzędu, i monitorowanie aktualności zarządzeń oraz ich wprowadzanie do Biuletynu Informacji Publicznej.
  3. Prowadzenie zbiorów zarządzeń wewnętrznych kierowników komórek organizacyjnych Urzędu w sprawie organizacji pracy w wydziale.
  4. Prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją Urzędu.
  5. Załatwianie spraw związanych z działalnością Rady Miasta Opola:
  1. przekazywanie naczelnikom wydziałów i kierownikom samodzielnych referatów uchwał Rady Miasta do realizacji,
  2. sporządzanie okresowych informacji o realizacji uchwał Rady Miasta.
  1. Prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego.
  2. Przygotowywanie, na podstawie informacji z komórek organizacyjnych Urzędu, propozycji tematów do planu sesji Rady Miasta Opola na dany rok i sporządzanie terminarza przedkładania projektów uchwał i innych materiałów Radzie Miasta Opola, zgodnie z planem sesji Rady.
  3. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje, zapytania i wnioski radnych Rady Miasta Opola oraz innych podmiotów i obywateli.
  4. Prowadzenie wykazu podmiotów obowiązanych do przyjęcia skazanych w celu wykonania nieodpłatnej kontrolowanej pracy na cele społeczne oraz pracy społecznie użytecznej orzeczonej w zamian nieściągalnej grzywny.
  5. Udział w pracach związanych z funkcjonowaniem w Urzędzie Miasta systemu zarządzania jakością wg wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009.
  6. Prowadzenie spraw i dokumentacji związanych z podziałem administracyjnym Miasta.
  7. Udział w pracach związanych z przeprowadzaniem procedury zmiany granic miasta, zgodnie
    z harmonogramem.
  8. Udział w pracach związanych z przeprowadzaniem zmiany nazw części miasta, zgodnie
    z harmonogramem.
  9. Udział w pracach związanych z przeprowadzaniem konsultacji społecznych, zgodnie
    z harmonogramem.
  10. Udział w pracach związanych z przeprowadzaniem wyborów: Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, samorządowych, referendów oraz do rad dzielnic.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola w Ratuszu. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w zespole, , bezpośredni kontakt z jednostkami miejskimi i wydziałami Urzędu.

5. W miesiącu grudniu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł  2,21 %.

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 ze zm.)” i podpisem;

  1. list motywacyjny;
  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
  2. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. organizacyjnych w terminie do dnia  08 lutego 2016 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

                 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

         * W przypadku osób niepełnosprawnych

Ilość odwiedzin: 4328
Nazwa dokumentu: Wydział Organizacyjny
Skrócony opis: stanowisko ds. organizacyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Kwiatkowska-Kazimierska
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kwiatkowska-Kazimierska
Osoba, która wprowadzała dane: Bogumiła Halkiewicz
Data wytworzenia informacji: 2016-01-27 14:35:31
Data udostępnienia informacji: 2016-01-27 14:35:31
Data ostatniej aktualizacji: 2016-02-09 08:53:24

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner