ZARZĄDZENIE NR OR.I-0152-50/06
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 7 kwietnia 2006 r.
w sprawie wyznaczenia składu komisji rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru kandydata na wolne stanowiska urzędnicze w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Opola.
Na podstawie § 2 ust. 3 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych, stanowiącego załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0152-97/2005 Prezydenta Miasta Opola z dnia 29 listopada 2005 r. w sprawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na stanowiska kierownicze w Urzędzie Miasta Opola i na wolne stanowiska kierowników miejskich jednostek organizacyjnych – postanawiam, co następuje:
§ 1
Wyznaczam skład Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia naboru na 2 wolne stanowiska, tj. samodzielnego referenta i podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich, w składzie:
Przewodniczący:
Jolanta Cisek – Sekretarz Miasta Opola
Członkowie:
1. Andrzej Jadczak – Naczelnik Wydziału Spraw Obywatelskich
2. Stefania Matuszewska – Kierownik Referatu Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych w Wydziale Spraw Obywatelskich
3. Małgorzata Tarkowska – Starszy Specjalista w Referacie Kadr w Wydziale Organizacyjnym
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Wydziałowi Organizacyjnemu Urzędu Miasta Opola.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta