logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


                                                                               URZĄD MIASTA OPOLA

                          OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

                                             ds. ubezpieczeń i rozliczeń

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie: wyższe mgr (techniczne, logistyka, ekonomia, ubezpieczenia, prawo)

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy: minimum 5 lat przy wykonywaniu czynności związanych  z ubezpieczeniami

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)  oraz kserokopia dokumentu potwierdzającego wykonywanie czynności  związanych z ubezpieczeniami.

 

2.

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość obowiązujących przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce (znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, ustawa o działalności ubezpieczeniowej, o pośrednictwie ubezpieczeniowym, o finansach publicznych, Prawo Zamówień Publicznych, ustawa o samorządzie gminnym, KPA, statut Miasta Opola)

- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

b)umiejętność zapoznawania się z nowymi przepisami i ich interpretowania, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, formułowania wniosków oraz pism, podstawowa znajomość zasad funkcjonowania UE, znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym, biegła obsługa komputera (World,Lex,Exel, narzędzia internetowe), obsługa sprzętów biurowych (fax,ksero),

- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

 

 

c)umiejętności organizacyjne, interpersonalne, koncepcyjne, kreatywność, determinacja w dążeniu do postawionego sobie celu,komunikatywność, obowiązkowość, kultura osobista, inicjatywa, stanowczość, umiejętność pracy w zespole.

- zapis w liście motywacyjnym lub w CV

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z  ubezpieczeniem mienia Urzędu Miasta Opola, Gminy Opole,

NNW dzieci i młodzieży, ubezpieczenie zdrowotne i grupowe pracowników urzędu miasta;

           w tym, w szczególności:

  • uczestniczenie w komisji wybierającej brokera – prowadzenie dokumentacji, zawieranie umowy,
  •   współpraca z brokerem ubezpieczeniowym, czuwanie nad prawidłową realizacją postanowień umowy   o świadczenie usług brokerskich i przeprowadzanie okresowej oceny z pracy brokera na rzecz jednostek organizacyjnych i wydziałów Urzędu Miasta Opola, zgodnie z obowiązującą procedurą,
  • współpraca z brokerem w trakcie zbierania materiałów i przygotowywania dokumentacji                    do przeprowadzenia procedury przetargowej na wybór ubezpieczyciela,
  • analiza i weryfikacja klauzul i rozszerzeń ogólnych warunków ubezpieczenia zaproponowanych przez brokera,
  • przygotowywanie wniosków we współpracy z brokerem i Wydziałem Zamówień Publicznych w związku z postepowaniem o zamówienie publiczne na świadczenie ochrony ubezpieczeniowej,
  • uczestnictwo w komisjach przetargowych,
  • czuwanie nad realizacją umowy generalnej na ubezpieczenie Gminy oraz nad odprowadzaniem składek przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta i jednostki gminne,
  • czuwanie nad realizacją umów dotyczących ubezpieczenia NNW dzieci i młodzieży, umów dotyczących ubezpieczenia zdrowotnego oraz umów na ubezpieczenie grupowe pracowników,
  • prowadzenie czynności związanych z likwidacją szkód i wypłatą odszkodowań na rzecz Urzędu Miasta Opola oraz spraw, mających na celu ustalanie zasadności odszkodowań zgłaszanych z zawartych umów ubezpieczenia,
  •   przygotowanie niezbędnych danych i informacji dotyczących ubezpieczenia mienia Urzędu Miasta Opola, ich  bieżąca aktualizacja oraz informowanie brokera o wszelkich zmianach sytuacji faktycznej, prawnej lub finansowej, mającej wpływ na zawieranie i wykonywanie umów ubezpieczenia,
  •   sprawdzanie pod względem formalnym dokumentów przekazywanych przez brokera do podpisu, w zakresie zamówień uzupełniających, dotyczących jednostek organizacyjnych oraz wydziałów Urzędu Miasta Opola oraz prowadzenie rejestru zamówień uzupełniających w tym zakresie,
  •   terminowe dokonywanie płatności składek za ubezpieczenie majątku Urzędu Miasta Opola oraz współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi w zakresie potwierdzania sald należności i zobowiązań wynikających z zawartych umów ubezpieczenia,
  •   weryfikacja korespondencji przekazywanej do Urzędu Miasta Opola w związku z likwidacją szkód         i przekazywanie jej do odpowiednich wydziałów lub jednostek organizacyjnych Miasta Opole,
  • bieżąca współpraca z wydziałami Urzędu, gminnymi jednostkami organizacyjnymi i innymi instytucjami w zakresie ubezpieczenia majątku Gminy Opole w sprawie przekazywania brokerowi w odpowiednim terminie informacji na temat ubezpieczenia majątku i zabezpieczenia środków finansowych na zapłatę składki,
  • czuwanie nad terminowym i prawidłowym dokonywaniem płatności składki, określonej                     w dokumentach ubezpieczeniowych, przez Wydziały Urzędu Miasta i gminne jednostki organizacyjne,
  • zbieranie danych i przeprowadzanie analiz dot. szkodowości,
  • przeprowadzanie analiz klauzul ubezpieczeniowych oraz zgłaszanego majątku do ubezpieczenia  celem racjonalizacji ubezpieczenia,
  • ustawiczne samokształcenie w powyższym zakresie. 

 

  1. Przyjmowanie i opisywanie wystawionych na Urząd Miasta Opola, faktur i rachunków, przesyłanie          ich w elektronicznym obiegu dokumentów (SOD) do punktu odbioru faktur (POF)
  2. Prowadzenie – z należytą starannością, rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną, w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznym (SOD), dokumentacji związanej z zakresem obowiązków,         jak również rejestrowanie w elektronicznym systemie obiegu dokumentów - pism wychodzących    i przychodzących.
  3. Przygotowywanie i przekazywanie akt WAG do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem  akt.
  4. Terminowe i prawidłowe załatwianie spraw przypisanych Wydziałowi Administracyjno – Gospodarczemu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
  5. Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.
  6. Systematyczna samokontrola w celu prowadzenia analiz, zmierzających głównie do czynienia oszczędności finansowych.
  7. Pomoc przy obsłudze Rady Miasta oraz delegacji i uroczystości odbywających się w Urzędzie Miasta.
  8. Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia.
  9. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
  10. Bieżąca współpraca z wydziałami Urzędu, gminnymi jednostkami organizacyjnymi innymi instytucjami     w zakresie realizacji zadań Urzędu Miasta.
  11. Pełnienie zastępstwa na stanowisku pracy wyznaczonym przez przełożonego.
  12. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – Rynek-Ratusz na drugim piętrze, w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca siedząca, wymagająca dużego wysiłku umysłowego z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.

 

5. W miesiącu grudniu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,85 %.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29    sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2016 r. poz. 902 )” i podpisem;

 

  1. list motywacyjny;

 

  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

 

  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ubezpieczeń i rozliczeń w terminie do dnia 30 stycznia 2017 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r.  poz. 922 ) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

           

 

 

 

 

 

 

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

 

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR- I.120.1.48. 2016 z dnia 1 kwietnia 2016 r. 

Ilość odwiedzin: 3933
Nazwa dokumentu: Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Skrócony opis: stanowisko ds. ubezpieczeń i rozliczeń
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Tarkowska
Osoba, która odpowiada za treść: Danuta Juszczak - Puppel
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 2017-01-18 14:00:37
Data udostępnienia informacji: 2017-01-18 14:00:37
Data ostatniej aktualizacji: 2017-02-01 10:43:07

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner