|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. ubezpieczeń i rozliczeń
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie: wyższe mgr (techniczne, logistyka, ekonomia, ubezpieczenia, prawo)
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy: minimum 5 lat przy wykonywaniu czynności związanych z ubezpieczeniami
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) oraz kserokopia dokumentu potwierdzającego wykonywanie czynności związanych z ubezpieczeniami.
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość obowiązujących przepisów i umiejętność stosowania ich w praktyce (znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola, ustawa o działalności ubezpieczeniowej, o pośrednictwie ubezpieczeniowym, o finansach publicznych, Prawo Zamówień Publicznych, ustawa o samorządzie gminnym, KPA, statut Miasta Opola)
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
b)umiejętność zapoznawania się z nowymi przepisami i ich interpretowania, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, formułowania wniosków oraz pism, podstawowa znajomość zasad funkcjonowania UE, znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym, biegła obsługa komputera (World,Lex,Exel, narzędzia internetowe), obsługa sprzętów biurowych (fax,ksero),
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
c)umiejętności organizacyjne, interpersonalne, koncepcyjne, kreatywność, determinacja w dążeniu do postawionego sobie celu,komunikatywność, obowiązkowość, kultura osobista, inicjatywa, stanowczość, umiejętność pracy w zespole.
|
- zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia Urzędu Miasta Opola, Gminy Opole,
NNW dzieci i młodzieży, ubezpieczenie zdrowotne i grupowe pracowników urzędu miasta;
w tym, w szczególności:
- uczestniczenie w komisji wybierającej brokera – prowadzenie dokumentacji, zawieranie umowy,
- współpraca z brokerem ubezpieczeniowym, czuwanie nad prawidłową realizacją postanowień umowy o świadczenie usług brokerskich i przeprowadzanie okresowej oceny z pracy brokera na rzecz jednostek organizacyjnych i wydziałów Urzędu Miasta Opola, zgodnie z obowiązującą procedurą,
- współpraca z brokerem w trakcie zbierania materiałów i przygotowywania dokumentacji do przeprowadzenia procedury przetargowej na wybór ubezpieczyciela,
- analiza i weryfikacja klauzul i rozszerzeń ogólnych warunków ubezpieczenia zaproponowanych przez brokera,
- przygotowywanie wniosków we współpracy z brokerem i Wydziałem Zamówień Publicznych w związku z postepowaniem o zamówienie publiczne na świadczenie ochrony ubezpieczeniowej,
- uczestnictwo w komisjach przetargowych,
- czuwanie nad realizacją umowy generalnej na ubezpieczenie Gminy oraz nad odprowadzaniem składek przez komórki organizacyjne Urzędu Miasta i jednostki gminne,
- czuwanie nad realizacją umów dotyczących ubezpieczenia NNW dzieci i młodzieży, umów dotyczących ubezpieczenia zdrowotnego oraz umów na ubezpieczenie grupowe pracowników,
- prowadzenie czynności związanych z likwidacją szkód i wypłatą odszkodowań na rzecz Urzędu Miasta Opola oraz spraw, mających na celu ustalanie zasadności odszkodowań zgłaszanych z zawartych umów ubezpieczenia,
- przygotowanie niezbędnych danych i informacji dotyczących ubezpieczenia mienia Urzędu Miasta Opola, ich bieżąca aktualizacja oraz informowanie brokera o wszelkich zmianach sytuacji faktycznej, prawnej lub finansowej, mającej wpływ na zawieranie i wykonywanie umów ubezpieczenia,
- sprawdzanie pod względem formalnym dokumentów przekazywanych przez brokera do podpisu, w zakresie zamówień uzupełniających, dotyczących jednostek organizacyjnych oraz wydziałów Urzędu Miasta Opola oraz prowadzenie rejestru zamówień uzupełniających w tym zakresie,
- terminowe dokonywanie płatności składek za ubezpieczenie majątku Urzędu Miasta Opola oraz współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi w zakresie potwierdzania sald należności i zobowiązań wynikających z zawartych umów ubezpieczenia,
- weryfikacja korespondencji przekazywanej do Urzędu Miasta Opola w związku z likwidacją szkód i przekazywanie jej do odpowiednich wydziałów lub jednostek organizacyjnych Miasta Opole,
- bieżąca współpraca z wydziałami Urzędu, gminnymi jednostkami organizacyjnymi i innymi instytucjami w zakresie ubezpieczenia majątku Gminy Opole w sprawie przekazywania brokerowi w odpowiednim terminie informacji na temat ubezpieczenia majątku i zabezpieczenia środków finansowych na zapłatę składki,
- czuwanie nad terminowym i prawidłowym dokonywaniem płatności składki, określonej w dokumentach ubezpieczeniowych, przez Wydziały Urzędu Miasta i gminne jednostki organizacyjne,
- zbieranie danych i przeprowadzanie analiz dot. szkodowości,
- przeprowadzanie analiz klauzul ubezpieczeniowych oraz zgłaszanego majątku do ubezpieczenia celem racjonalizacji ubezpieczenia,
- ustawiczne samokształcenie w powyższym zakresie.
- Przyjmowanie i opisywanie wystawionych na Urząd Miasta Opola, faktur i rachunków, przesyłanie ich w elektronicznym obiegu dokumentów (SOD) do punktu odbioru faktur (POF)
- Prowadzenie – z należytą starannością, rzeczowym wykazem akt i instrukcją kancelaryjną, w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznym (SOD), dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, jak również rejestrowanie w elektronicznym systemie obiegu dokumentów - pism wychodzących i przychodzących.
- Przygotowywanie i przekazywanie akt WAG do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
- Terminowe i prawidłowe załatwianie spraw przypisanych Wydziałowi Administracyjno – Gospodarczemu w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Opola.
- Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.
- Systematyczna samokontrola w celu prowadzenia analiz, zmierzających głównie do czynienia oszczędności finansowych.
- Pomoc przy obsłudze Rady Miasta oraz delegacji i uroczystości odbywających się w Urzędzie Miasta.
- Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach i awariach oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia.
- Podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- Bieżąca współpraca z wydziałami Urzędu, gminnymi jednostkami organizacyjnymi innymi instytucjami w zakresie realizacji zadań Urzędu Miasta.
- Pełnienie zastępstwa na stanowisku pracy wyznaczonym przez przełożonego.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – Rynek-Ratusz na drugim piętrze, w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca siedząca, wymagająca dużego wysiłku umysłowego z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych.
5. W miesiącu grudniu 2016 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,85 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2016 r. poz. 902 )” i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ubezpieczeń i rozliczeń w terminie do dnia 30 stycznia 2017 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922 ) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia NR OR- I.120.1.48. 2016 z dnia 1 kwietnia 2016 r.
Ilość odwiedzin: | 3933 | Nazwa dokumentu: | Wydział Administracyjno-Gospodarczy | Skrócony opis: | stanowisko ds. ubezpieczeń i rozliczeń | Osoba, która wytworzyła informację: | Małgorzata Tarkowska | Osoba, która odpowiada za treść: | Danuta Juszczak - Puppel | Osoba, która wprowadzała dane: | Małgorzata Tarkowska | Data wytworzenia informacji: | 2017-01-18 14:00:37 | Data udostępnienia informacji: | 2017-01-18 14:00:37 | Data ostatniej aktualizacji: | 2017-02-01 10:43:07 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|