logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU

45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36

ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy

Specjalista

w Dziale Opieki nad Rodziną i Dzieckiem

Opole, ul. Plebiscytowa 18

w wymiarze 1,0 etatu

 

I. Wymagania

  • niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz do korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na w/w stanowisku,
  6. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
  7. co najmniej 4- letnie doświadczenie zawodowe, w tym w pracy o podobnym charakterze,
  8. umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel),

 

  • dodatkowe:

  1. mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
  2. dobra znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej,
  3. umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  4. umiejętność organizacji i planowania pracy,
  5. zdolność kreatywnego i analitycznego myślenia,
  6. aktywność w działaniu, samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu działań,
  7. wysoka kultura osobista,
  8. odporność na stres,

II .Główne obowiązki na w/w stanowisku:

  1. ustalanie powiatu właściwego do ponoszenia wydatków za pobyt dziecka w pieczy zastępczej,

  2. przygotowywanie i uzgadnianie treści porozumień oraz aneksów do porozumień w sprawie przyjęcia dziecka do pieczy zastępczej, warunków jego pobytu i wysokości wydatków na jego opiekę i wychowanie,

  3. prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji w sprawach dotyczących przyznania lub odmowy przyznania świadczeń wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,

  4. przygotowywanie pozwów w celu dochodzenia świadczeń alimentacyjnych na dzieci wobec których miasto Opole obowiązane jest do finansowania jego pobytu w rodzinnej pieczy zastępczej i przebywających na terenie innych powiatów

  5. przygotowywanie umów oraz aneksów do umów wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

  6. sporządzanie list przelewów bankowych i indywidualnych przelewów bankowych, opisywanie rachunków i not księgowych w prowadzonych sprawach,

  7. sporządzanie sprawozdań, meldunków i innych wynikających z realizowanych w dziale zadań.

III. Warunki pracy na w/w stanowisku

praca w budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, Działu Opieki nad Rodziną i Dzieckiem przy ul. Plebiscytowej 18, I piętro, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy. Praca siedząca, lekka, wymagająca dobrej ostrości wzroku ze względu na prace przy monitorze ekranowym.

IV. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu:

Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2017 r. wynosił powyżej 6%.

 

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,

  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór do pobrania w Dziale Organizacyjnym i Kadr pokój nr 21 lub ze strony internetowej Ośrodka www.mopr.opole.pl , pliki do pobrania ),

  3. kserokopia dowodu osobistego – dla potwierdzenia obywatelstwa polskiego,

  4. dokumenty poświadczające posiadanie wymaganego wykształcenia,

  5. dokumenty poświadczające posiadanie stażu zawodowego – świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu itp., ewentualnie dokumenty poświadczające posiadanie kwalifikacji dodatkowych,

  6. oświadczenie, że osoba nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione w sposób umyślny, nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym, korzysta z pełni praw publicznych (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),

  7. u osoby niepełnosprawnej- dokument potwierdzający niepełnosprawność,

  8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),

  9. oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 2002, Nr101, poz. 926 z późn. zm. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. 2009, Nr 157, poz. 1241 z późn. zm (do podpisania we wzorze kwestionariusza, o którym mowa w pkt. 2),

 

VI. Sposób i termin składania ofert:

Dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze Specjalista w DRD, w sekretariacie w siedzibie MOPR w Opolu (pokój 25) lub przesłać listem na adres ośrodka: 45-071 Opole, ul. Armii krajowej 36, w terminie do dnia 17 marca 2017r.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.

Oferty które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

VII. Inne informacje:

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu, I Piętro.

Niewykorzystane oferty zostaną komisyjnie zniszczone.

Warunkiem koniecznym do zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem jest przedłożenie oryginału aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającego, ze kandydat do pracy nie figuruje w rejestrze oraz orzeczenia lekarza medycyny pracy sprawującego opiekę profilaktyczną nad Ośrodkiem o braku przeciwwskazań do pracy na przedmiotowym stanowisku pracy.

 

 

Opole, dn. 3 marca 2017r.

 

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu

dr Zdzisław Markiewicz 

Ilość odwiedzin: 3604
Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
Skrócony opis: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W OPOLU 45-071 Opole, ul. Armii Krajowej 36 ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko pracy Specjalista w Dziale Opieki nad Rodziną i Dzieckiem Opole, ul. Plebi
Podmiot udostępniający: Justyna Raj
Osoba, która wytworzyła informację: Justyna Raj
Osoba, która odpowiada za treść: Justyna Raj
Osoba, która wprowadzała dane: Dariusz Dzierżak
Data wytworzenia informacji: 2017-03-06 14:28:16
Data udostępnienia informacji: 2017-03-06 14:28:16
Data ostatniej aktualizacji: 2017-03-06 14:36:18

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner