logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

           ds. ewidencji księgowej podatków i opłat lokalnych 4

(nazwa stanowiska pracy)

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie: wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wyższe o dowolnej specjalizacji poprzedzone wykształceniem średnim ekonomicznym lub wyższe o dowolnej specjalizacji wraz ukończonymi studiami podyplomowymi w specjalizacji rachunkowość lub pokrewnej

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy: 2 lata

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy lub zaświadczenie  o odbytym stażu (ważność zaświadczenia 1 m-c)

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d)znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

e) znajomość przepisów ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o rachunkowości, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

f) umiejętność obsługi komputera oraz znajomość aplikacji biurowych (Word, Excel)

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

g) dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia, rzetelność, systematyczność, staranność, operatywność, samodzielność, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie,  komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Obsługa  podatników w zakresie opłaty skarbowej.
  2. Poznawanie, przestrzeganie i monitorowanie zmian  przepisów prawa związanych 
    z wykonywanymi zadaniami.
  3. Obsługa systemu księgowego oraz obsługa innych programów komputerowych w związku
    z wykonywanymi zadaniami.
  4. Prowadzenie w księgach rachunkowych prawidłowej ewidencji wpłat w zakresie dochodów
    z tytułu opłaty skarbowej regulowanej na rzecz Urzędu Miasta Opola.
  5. Weryfikacja prawidłowości rejestracji wpłat z tytułu w/w opłaty.
  6. Prowadzenie postępowania podatkowego w celu ustalenia zasadności zwrotów nadpłat z tytułu opłaty skarbowej poprzez wystawianie decyzji o zwrocie w/w opłaty.
  7. Sporządzanie zwrotów nadpłat w/w opłaty zgodnie z decyzjami oraz z urzędu.
  8. Sporządzanie dokumentów wewnętrznych potwierdzających przypis opłaty skarbowej
    w urządzeniach księgowych na podstawie rozliczeń inkasenta oraz pozostałych wpłat w w/w zakresie.
  9. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdań  okresowych z tytułu wykonania dochodów opłaty skarbowej.
  10. Kontrola terminowej realizacji należności opłaty skarbowej, wystawianie wezwań i tytułów wykonawczych na zaległości.
  11. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania w zakresie kwitariuszy K-103.
  12. Kontrola i rozliczanie inkasentów w/w opłaty zgodnie z obowiązującymi Uchwałami Rady Miasta Opola.
  13. Wczytywanie i rozliczanie wyciągów bankowych dotyczących opłaty skarbowej, rejestrowanie wpłat.
  14. Prowadzenie korespondencji w zakresie w/w opłaty.
  15. Prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów „SOD” poprzez przyjmowanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, sporządzanie dokumentów oraz zakładanie spraw zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt (JRWA).
  16. Przestrzeganie regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola.
  17. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  18. Dbałość o mienie znajdujące się na wyposażeniu, ład i estetykę miejsca pracy.
  19. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika i/lub wynikających
    z przepisów prawa

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek - Ratusz, I piętro, w pełnym wymiarze czasu pracy,
w godz. 7.30 – 15.30 od poniedziałku do środy, w godz. 7.30-17.00 w czwartki, w godz. 7.30 – 14.00 w piątki z przewagą wysiłku umysłowego, lekka, siedząca z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych

5. W miesiącu marcu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,11 %.

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902.)” i podpisem;

            c) list motywacyjny;

            d)kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

            e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji księgowej podatków i opłat lokalnych 4 w terminie do dnia 24 kwietnia 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.       

          Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.
z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

 

Ilość odwiedzin: 3061
Nazwa dokumentu: Wydział Finansowo-Księgowy
Skrócony opis: stanowisko ds. ewidencji księgowej podatków i opłat lokalnych 4
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Początko
Osoba, która odpowiada za treść: Aleksander Sienkiewicz
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Początko
Data wytworzenia informacji: 2017-04-07 08:20:23
Data udostępnienia informacji: 2017-04-07 08:20:23
Data ostatniej aktualizacji: 2017-04-28 08:08:24

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner