logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Stanowisko ds. konsultacji społecznych i analiz

w Centrum Dialogu Obywatelskiego

(nazwa stanowiska pracy)

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie –

    wyższe magisterskie

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy – 3 lata

 

Kserokopia świadectwa pracy lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

 

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

e) umiejętność obsługi komputera – pakietu Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem  Word, Excel, PowerPoint oraz innych narzędzi internetowych, w tym programów graficznych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

f) Cechy osobowe i predyspozycje:

Odpowiedzialność, lojalność, obiektywizm, cierpliwość, komunikatywność, uprzejmość, życzliwość, łatwe dostosowywanie się do nowych warunków pracy i do nowych sytuacji, pokonywanie sytuacji kryzysowych, dbałość o pozytywny wizerunek własny i urzędu, uczciwość, wysoka kultura osobista.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

g) Umiejętności:

Umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność obsługi komputera – pakietu Microsoft Office oraz narzędzi internetowych, umiejętność pozyskiwania informacji z różnych źródeł, w tym z Internetu, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, a także wyciągania wniosków.

 

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

h) mile widziane:

Doświadczenie w pracy z organizacjami pozarządowymi (współpraca lub zatrudnienie w organizacjach pozarządowych)

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

 

 

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 

  1. poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami;
  2. przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
    Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki Pracowników Samorządowych
  3. kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym
    wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną;
  4. współpraca z organizacjami pozarządowymi, innymi uprawnionymi podmiotami oraz
    instytucjami realizującymi zadania konkursowe w Opolu zgodnie z zakresem powierzonych
    obowiązków;
  5. opracowanie programów współpracy ( rocznych i wieloletnich) z organizacjami pozarządowymi
    i innymi uprawnionymi  podmiotami do budżetu miasta oraz sprawozdawczość z ich realizacji;
  6. przygotowanie wdrożenie procedury Konsultacji Społecznych, Rocznych Planów , Raportów
    z rocznego planu konsultacji społecznych, koordynacja prac innych Wydziałów w tym zakresie;
  7. obsługa techniczno – organizacyjna Społecznej Rady Konsultacji w ramach organizacji
    Konsultacji Społecznych, przygotowanie wyborów członków Społecznej Rady Konsultacji;
  8. opracowywanie koncepcji Akcji Informatycznej przy organizowanych przez Urząd Miasta Opole Konsultacji Społecznych, przygotowanie trybu informowania , realizacji Akcji we współpracy      z innymi Wydziałami w tym zakresie;
  9. konsultowanie z organizacjami pozarządowymi projektów uchwał Rady Miasta  Opola
    w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji;
  10. organizowanie szkoleń i tworzenie danych statystycznych dotyczących spotkań, eventów, warsztatów i szkoleń;
  11. rejestracja umów w programie KSAT 2000 i rejestracja faktur w SOD- wraz z kwartalnym uzgodnieniem stanów w ewidencji syntetycznej w Wydziale Finansowo – Księgowym;
  12. obsługa techniczno- organizacyjną Opolskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego;
  13. organizacja wyborów przedstawicieli organizacji pozarządowych do Opolskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego;
  14. opracowanie analizy statystycznej dotyczącej współpracy z organizacjami pozarządowymi
    i całego III sektora;
  15. opracowanie  ankiet on – line oraz ich analiza;
  16. terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym  przygotowywanie materiałów
    dla potrzeb  Rady Miasta i Prezydenta Miasta;
  17. zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.opole.pl) oraz w oficjalnym serwisie internetowym Urzędu Miasta Opola (www.opole.pl) informacji dot. działalności Centrum Dialogu Obywatelskiego;
  18. promowanie działalności organizacji pozarządowych w mediach społecznościowych  i na
     oficjalnym portalu  internetowym Urzędu Miasta Opola;
  19. koordynowanie i udostępnianie w miarę możliwości, na wniosek organizacji Sali konferencyjnej w Miejskim Centrum Organizacji Pozarządowych oraz pomieszczeń Urzędu Miasta Opola
    na potrzeby organizacji min spotkań, szkoleń, konferencji itp.;
  20. współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie rozwiązywania ich problemów;
  21. współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie zadań realizowanych przez Centrum Dialogu Obywatelskiego;
  22. planowanie i realizacja budżetu w obszarach wykonywanych zadań;
  23. przygotowywanie prac graficznych ( plakaty , zaproszenia, infografiki,  inne) dla potrzeb Centrum Dialogu Obywatelskiego;
  24. wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika w zakresie zadań Centrum Dialogu Obywatelskiego.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul. Koraszewskiego 7-9 (parter), w pełnym wymiarze czasu pracy( zgodnie z wykazem godzin pracy w Urzędzie Miasta Opola), z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera powyżej 4godzin dziennie, a także innych urządzeń biurowych.

 

5. W miesiącu maju 2017 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,95 %.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29  sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.) i podpisem;

b) list motywacyjny;

c) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. konsultacji społecznych i analiz      w terminie do dnia
19 czerwca 2017 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

Ilość odwiedzin: 3980
Nazwa dokumentu: Centrum Dialogu Obywatelskiego
Skrócony opis: stanowisko ds. konsultacji społecznych i analiz
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Piechowicz- Witoń
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2017-06-06 11:50:58
Data udostępnienia informacji: 2017-06-06 11:50:58
Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-18 08:24:58

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner