URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. konsultacji społecznych i analiz
w Centrum Dialogu Obywatelskiego
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie –
wyższe magisterskie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy – 3 lata
|
Kserokopia świadectwa pracy lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
e) umiejętność obsługi komputera – pakietu Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem Word, Excel, PowerPoint oraz innych narzędzi internetowych, w tym programów graficznych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
f) Cechy osobowe i predyspozycje:
Odpowiedzialność, lojalność, obiektywizm, cierpliwość, komunikatywność, uprzejmość, życzliwość, łatwe dostosowywanie się do nowych warunków pracy i do nowych sytuacji, pokonywanie sytuacji kryzysowych, dbałość o pozytywny wizerunek własny i urzędu, uczciwość, wysoka kultura osobista.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
g) Umiejętności:
Umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność obsługi komputera – pakietu Microsoft Office oraz narzędzi internetowych, umiejętność pozyskiwania informacji z różnych źródeł, w tym z Internetu, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, a także wyciągania wniosków.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
h) mile widziane:
Doświadczenie w pracy z organizacjami pozarządowymi (współpraca lub zatrudnienie w organizacjach pozarządowych)
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami;
- przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu
Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki Pracowników Samorządowych
- kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym
wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi, innymi uprawnionymi podmiotami oraz
instytucjami realizującymi zadania konkursowe w Opolu zgodnie z zakresem powierzonych
obowiązków;
- opracowanie programów współpracy ( rocznych i wieloletnich) z organizacjami pozarządowymi
i innymi uprawnionymi podmiotami do budżetu miasta oraz sprawozdawczość z ich realizacji;
- przygotowanie wdrożenie procedury Konsultacji Społecznych, Rocznych Planów , Raportów
z rocznego planu konsultacji społecznych, koordynacja prac innych Wydziałów w tym zakresie;
- obsługa techniczno – organizacyjna Społecznej Rady Konsultacji w ramach organizacji
Konsultacji Społecznych, przygotowanie wyborów członków Społecznej Rady Konsultacji;
- opracowywanie koncepcji Akcji Informatycznej przy organizowanych przez Urząd Miasta Opole Konsultacji Społecznych, przygotowanie trybu informowania , realizacji Akcji we współpracy z innymi Wydziałami w tym zakresie;
- konsultowanie z organizacjami pozarządowymi projektów uchwał Rady Miasta Opola
w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji;
- organizowanie szkoleń i tworzenie danych statystycznych dotyczących spotkań, eventów, warsztatów i szkoleń;
- rejestracja umów w programie KSAT 2000 i rejestracja faktur w SOD- wraz z kwartalnym uzgodnieniem stanów w ewidencji syntetycznej w Wydziale Finansowo – Księgowym;
- obsługa techniczno- organizacyjną Opolskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego;
- organizacja wyborów przedstawicieli organizacji pozarządowych do Opolskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego;
- opracowanie analizy statystycznej dotyczącej współpracy z organizacjami pozarządowymi
i całego III sektora;
- opracowanie ankiet on – line oraz ich analiza;
- terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym przygotowywanie materiałów
dla potrzeb Rady Miasta i Prezydenta Miasta;
- zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.opole.pl) oraz w oficjalnym serwisie internetowym Urzędu Miasta Opola (www.opole.pl) informacji dot. działalności Centrum Dialogu Obywatelskiego;
- promowanie działalności organizacji pozarządowych w mediach społecznościowych i na
oficjalnym portalu internetowym Urzędu Miasta Opola;
- koordynowanie i udostępnianie w miarę możliwości, na wniosek organizacji Sali konferencyjnej w Miejskim Centrum Organizacji Pozarządowych oraz pomieszczeń Urzędu Miasta Opola
na potrzeby organizacji min spotkań, szkoleń, konferencji itp.;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie rozwiązywania ich problemów;
- współdziałanie z innymi stanowiskami pracy w zakresie zadań realizowanych przez Centrum Dialogu Obywatelskiego;
- planowanie i realizacja budżetu w obszarach wykonywanych zadań;
- przygotowywanie prac graficznych ( plakaty , zaproszenia, infografiki, inne) dla potrzeb Centrum Dialogu Obywatelskiego;
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Naczelnika w zakresie zadań Centrum Dialogu Obywatelskiego.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola przy ul. Koraszewskiego 7-9 (parter), w pełnym wymiarze czasu pracy( zgodnie z wykazem godzin pracy w Urzędzie Miasta Opola), z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera powyżej 4godzin dziennie, a także innych urządzeń biurowych.
5. W miesiącu maju 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,95 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.) i podpisem;
b) list motywacyjny;
c) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola.
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. konsultacji społecznych i analiz w terminie do dnia
19 czerwca 2017 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych