|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. obsługi inwestorów
-
wymagania niezbędne
|
wymagane dokumenty
|
- obywatelstwo polskie
|
oświadczenie
|
- pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
oświadczenie
|
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
oświadczenie
|
- nieposzlakowana opinia
|
oświadczenie
|
- wykształcenie wyższe
|
kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym lub lepszym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- umiejętność prowadzenia publicznych wystąpień i prezentacji
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
-
wymagania dodatkowe
|
wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
- mile widziane doświadczenie zawodowe w branży doradczej rynku nieruchomości lub finansów
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- znajomość Ustawy o samorządzie gminnym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- znajomość Statutu Miasta Opola
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- cechy osobowe i predyspozycje: Zaangażowanie, zdolność komunikacji interpersonalnej, umiejętność pracy w zespole, gotowość do sukcesywnego podnoszenia kwalifikacji i samokształcenia, odpowiedzialność, dyspozycyjność, otwartość na nowe pomysły, kreatywność
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- znajomość podstawowych informacji związanych ze środowiskiem gospodarczym Opola
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- znajomość podstawowych zasad funkcjonowania środowiska B+R
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- znajomość przepisów prawa związanych z ustawą o samorządzie gminnym, ustawą prawo zamówień publicznych oraz z ustawą prawo o szkolnictwie wyższym
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- umiejętność pracy na programach MS Word, Excel, Powerpoint, obsługa narzędzia Wordpress
|
zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnianie wymagania
|
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami na stanowisku pracy.
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
- Opracowywanie i przygotowanie materiałów promujących Opole gospodarczo oraz jako ośrodek akademicki.
- Przygotowanie oraz udział w zadaniach promujących Opole gospodarczo oraz jako ośrodek akademicki.
- Aktywne poszukiwanie i obsługa inwestorów.
- Bezpośrednie wsparcie inwestorów w prowadzeniu spraw w Urzędzie Miasta Opola na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego.
- Prowadzenie oraz rozwój sieci współpracy miasta z WSSE, PAIH, OCRG, PNT, CWK oraz pozostałymi instytucjami otoczenia biznesu w ramach obsługi inwestorskiej oraz działań promocyjnych.
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Urzędu uczestniczącymi w procesie obsługi inwestycyjnej.
- Nawiązywanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi w celu podejmowania działań promocyjnych dotyczących nieruchomości mogących stanowić bazę pod przyszłe inwestycje.
- Współpraca i wsparcie inwestorów w zakresie budowy w Opolu nowych powierzchni biurowych, produkcyjno-magazynowych, oraz badawczo-rozwojowych.
- Współpraca z przedsiębiorcami oraz inwestorami w zakresie ich bieżącej działalności w tym kooperacji ze środowiskiem akademickim miasta.
- Współpraca przy przygotowaniu oferty opolskich uczelni wyższych oraz jednostek badawczo-rozwojowych na rzecz przedsiębiorców i inwestorów.
- Prowadzenie działań nakierowanych na promocję oraz rozwój przedsiębiorczości ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorczości akademickiej oraz przedsięwzięć typu start-up.
- Nawiązywanie, prowadzenie oraz rozwój sieci współpracy miasta z podmiotami zewnętrznymi na rzecz rozwoju przedsiębiorczości.
- Przygotowanie bieżących analiz dotyczących przedsiębiorczości, gospodarki, rynku pracy, nauki, nowoczesnych technologii oraz innych, leżących w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy.
- Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków ze źródeł zewnętrznych, w tym funduszy europejskich, na projekty związane z zadaniami realizowanymi na zajmowanym stanowisku pracy oraz współpraca w tym zakresie z partnerami zewnętrznymi.
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją umów oraz zleceń z udziałem partnerów zewnętrznych.
- Udział w pracach nad przygotowaniem dokumentów i przedsięwzięć o charakterze koncepcyjnym związanym z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy.
- Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Opola w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy.
- Opracowywanie treści, aktualizacja i analiza internetowych kanałów komunikacji miasta w zakresie realizowanym na stanowisku pracy.
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami kancelaryjną i archiwalną.
- Wykonywanie pozostałych zadań zleconych przez zwierzchnika w ramach obowiązków służbowych.
- Warunki pracy na stanowisku.
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek-Ratusz, siódme piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek jest wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich sięgającą 5 piętra. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz w zespole, w godz. od 730 do 1700 w czwartki, od 730 do 1400 w piątki oraz w godz. od 730 do 1530 w pozostałe dni tygodnia, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny oraz poprzez pocztę e-mail. Praca również poza biurem w ramach działań promujących Opole gospodarczo oraz jako ośrodek akademicki. Bezpośredni dostęp do urządzeń wielofunkcyjnych.
- Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu V wskaźnik 2017 r. zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,95 %.
- Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej;
- życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. , poz.902.)” i podpisem;
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy - według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność (w przypadku osób niepełnosprawnych).
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek-Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi inwestorów w terminie do dnia 5 lipca 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola - Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Ilość odwiedzin: | 5204 | Nazwa dokumentu: | Biuro Obsługi Inwestorów | Skrócony opis: | stanowisko ds. obsługi inwestorów | Osoba, która wytworzyła informację: | Małgorzata Tarkowska | Osoba, która odpowiada za treść: | Michał Kramarz | Osoba, która wprowadzała dane: | Małgorzata Tarkowska | Data wytworzenia informacji: | 2017-06-24 09:23:39 | Data udostępnienia informacji: | 2017-06-24 09:23:39 | Data ostatniej aktualizacji: | 2017-08-24 15:47:08 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|