logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu

(od 01.09.2017r. Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi                             w Opolu,  im. Karola Musioła)

45-267 Opole, ul. Mjr. Hubala 2

 

Dyrektor Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu  ogłasza nabór na stanowisko –referent ds. administracyjno-gospodarczych .

  1. Adres jednostki:

Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu

            45-267 Opole, ul. Mjr. Hubala 2

 

       2. Określenie stanowiska :

referent ds. administracyjno-gospodarczych

       3. Wymiar etatu:

pełny wymiar czasu pracy

 

       4. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku tj. wykształcenie średnie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w placówce oświatowej.
  • nieposzlakowana opinia,
  • brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku
  • osoba kandydująca nie może być prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

5. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

  • znajomość przepisów prawa oraz wewnętrznych aktów normatywnych związanych     z wykonywaną pracą,
  • komunikatywność, dokładność, zaangażowanie w pracy
  • umiejętność pracy w zespole i kompetencje interpersonalne
  • biegła obsługa komputera pozwalająca na poprawne wykonywanie zadań na stanowisku referenta ds. administracyjno-gospodarczych,
  • obowiązkowość, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres.

6.  Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zakup i rozliczanie środków czystości, artykułów sanitarnych, chemii basenowej, materiałów niezbędnych do bieżących remontów, odzieży ochronnej, art. biurowych, art. dydaktycznych itp. wydawanie sprzętów i materiałów, prowadzenie rozliczeń dot. wydanych    środków i materiałów zgodnie z Regulaminem Zamówień   Publicznych obowiązującym w ZSzOI w Opolu.
  2.  Nadzór nad jakością wody w basenie szkolnym, zlecanie badań wody zgodnie            z zarządzeniem.
  3. Organizacja i obsługa imprez okolicznościowych i uroczystości. 
  4. Opisywanie dokumentów zakupu, znakowanie zakupionych sprzętów, Przeprowadzanie procedury likwidacyjnej sprzętów zgodnie z regulaminem, wyceny opłacalności napraw sprzętów, zlecanie napraw.
  5. Zabezpieczenie  obiektów  pod  względem  ilości  i sprawności sprzętu

      przeciwpożarowego, kluczy  do  wyjść ewakuacyjnych i ich drożności.

  1. Kontrola prawidłowej selekcji odpadów oraz ilości zdanych śmieci. Składanie

     deklaracji dot.   odbioru odpadów  zamawianie dodatkowych pojemników.

     Nadzór nad prawidłowym składowaniem odpadów niebezpiecznych (świetlówki, 

      monitory itp.) Oddawanie ww. odpadów odpowiednim instytucjom zgodnie

      z   przepisami prawa ,  prowadzenie dokumentacji zdawanych odpadów , zużycia

     paliwa oraz sporządzanie sprawozdań   w zakresie ilości zdawanych odpadów oraz

     emisji gazów i spalin przekazywanych do powietrza  

  1. Sporządzanie harmonogramów pracy pracownikom obsługi.
  2. Inne czynności wynikające z potrzeb szkoły i zlecone przez przełożonych  

       dotyczących pracy, jeżeli   nie są sprzeczne z przepisami prawa lub umową  o pracę.

  7. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • CV wraz z oświadczeniem wyrażającym zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych – Dz.U. z 2016 r. poz.23),
  • oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach

     i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

  • kserokopie świadectw pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  • oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
  • oświadczenie o niekaralności.

      8. Informacja o warunkach pracy na stanowisku :

    Praca w budynku ( brak windy) Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu

    w pełnym wymiarze czasu pracy, samodzielna, z przewagą wysiłku  

    umysłowego, wymagająca dobrego wzroku (praca przy komputerze), w  ustalonym

    czasie pracy.

    9. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

W Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu, w rozumieniu przepisów                             o rehabilitacji  zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w  lipcu 2017 r. wynosił 0,05%.

10. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu, ul. Mjr. Hubala 2, w zamkniętej kopercie z podanym adresem                    i numerem telefonu kontaktowego, opatrzonej napisem „Nabór na stanowisko urzędnicze –referent ds. administracyjno-gospodarczych” w terminie do dnia                   11 września 2017. do godz. 15.30.

       Dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu.

Z wybranymi kandydatami zostaną przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.

Informacja o wyniku  naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu.

      11. Informacja w wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola oraz tablicy informacyjnej Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Opolu.

                                                                                         mgr Alicja Mielniczuk

                                                                              Dyrektor

                                                                              Zespołu Szkół

                                                                              z Oddziałami Integracyjnymi

                                                                             w Opolu 

 

Ilość odwiedzin: 2151
Nazwa dokumentu: Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi
Skrócony opis: referent ds.administracyjno-gospodarczych
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Maćków
Osoba, która odpowiada za treść: Alicja Mielniczuk
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Maćków
Data wytworzenia informacji: 2017-08-30 12:09:51
Data udostępnienia informacji: 2017-08-30 12:09:51
Data ostatniej aktualizacji: 2017-08-30 12:15:37

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner