URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. rozliczania niepublicznych jednostek oświatowych 2
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, finanse, rachunkowość, zarządzanie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy minimum 12 miesięcy
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy – kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych
|
Zapis w liście motywacyjnym
|
b) znajomość następujących ustaw
w zakresie zapisów dotyczących dotacji udzielanych z budżetu jednostki samorządu terytorialnego dla niepublicznych jednostek oświatowych oraz publicznych jednostek oświatowych, dla których jednostka samorządu terytorialnego nie jest organem prowadzącym: ustawy
o systemie oświaty, ustawy – Prawo oświatowe, ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe
|
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym
|
d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym
|
e) umiejętność obsługi MS OFFICE
|
Zapis w liście motywacyjnym
|
f) umiejętności analityczne, umiejętność czytania oraz interpretacji przepisów prawa
|
Zapis w liście motywacyjnym
|
g) komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, sumienność, kreatywność, poczucie obowiązku i zaangażowania
|
Zapis w liście motywacyjnym
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
- przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola;
- kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną,
- naliczanie miesięcznych transz dotacji dla jednostek oświatowych nie prowadzonych przez miasto Opole oraz sporządzanie przelewów dotacji do tych jednostek,
- prowadzenie ewidencji przekazywanych środków finansowych dla poszczególnych jednostek oświatowych,
- uzgadnianie prowadzonej ewidencji z Wydziałem Finansowo-Księgowym,
- weryfikacja miesięcznych sprawozdań z liczby uczniów w publicznych i niepublicznych jednostkach oświatowych, dla których miasto Opole nie jest organem prowadzącym,
- weryfikacja rocznych rozliczeń dotacji przekazanych publicznym i niepublicznym jednostkom oświatowym, dla których miasto Opole nie jest organem prowadzącym,
- prowadzenie rozliczeń z gminami, z których terenów dzieci uczęszczają
do przedszkoli dotowanych przez miasto Opole,
- sporządzanie analiz finansowych i materiałów informacyjnych,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek – Ratusz, na II piętrze (piąty poziom), w budynku winda, konieczność pokonania schodami pół piętra, przed budynkiem podjazd dla niepełnosprawnych, konieczność wychodzenia do budynku Urzędu Miasta Opola mieszczącego się w Opolu przy ul. Henryka Sienkiewicza (lokalizacja Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Opola), samodzielna, w pełnym wymiarze czasu pracy w godz. 7.30 – 15.30 od poniedziałku do środy, w godz. 7.30-17.00 w czwartki, w godz. 7.30 – 14.00 w piątki, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera powyżej 4 godzin dziennie, a także innych urządzeń biurowych.
5. W miesiącu sierpniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,77%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)”i podpisem;
c) list motywacyjny;
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozliczania niepublicznych jednostek oświatowych 2 w terminie do dnia 2 października 2017 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* w przypadku osób niepełnosprawnych