logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. rozliczania niepublicznych jednostek oświatowych 2

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, finanse, rachunkowość, zarządzanie

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy minimum 12 miesięcy

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy – kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych

Zapis w liście motywacyjnym

b) znajomość następujących ustaw
w zakresie zapisów dotyczących dotacji udzielanych z budżetu jednostki samorządu terytorialnego dla niepublicznych jednostek oświatowych oraz publicznych jednostek oświatowych, dla których jednostka samorządu terytorialnego nie jest organem prowadzącym: ustawy
o systemie oświaty, ustawy – Prawo oświatowe, ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo oświatowe

 

c)  znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym

d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym

e) umiejętność obsługi MS OFFICE

Zapis w liście motywacyjnym

f) umiejętności analityczne, umiejętność czytania oraz interpretacji przepisów prawa

Zapis w liście motywacyjnym

g) komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, sumienność, kreatywność, poczucie obowiązku i zaangażowania

Zapis w liście motywacyjnym

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
  2. przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola;
  3. kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną,
  4. naliczanie miesięcznych transz dotacji dla jednostek oświatowych nie prowadzonych przez miasto Opole oraz sporządzanie przelewów dotacji do tych jednostek,
  5. prowadzenie ewidencji przekazywanych środków finansowych dla poszczególnych jednostek oświatowych,
  6. uzgadnianie prowadzonej ewidencji z Wydziałem Finansowo-Księgowym,
  7. weryfikacja miesięcznych sprawozdań z liczby uczniów w publicznych i niepublicznych jednostkach oświatowych, dla których miasto Opole nie jest organem prowadzącym,
  8. weryfikacja rocznych rozliczeń dotacji przekazanych publicznym i niepublicznym jednostkom oświatowym, dla których miasto Opole nie jest organem prowadzącym,
  9. prowadzenie rozliczeń z gminami, z których terenów dzieci uczęszczają
    do przedszkoli dotowanych przez miasto Opole,
  10. sporządzanie analiz finansowych i materiałów informacyjnych,
  11. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

 

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Rynek – Ratusz, na II piętrze (piąty poziom), w budynku winda, konieczność pokonania schodami pół piętra, przed budynkiem podjazd dla niepełnosprawnych, konieczność wychodzenia do budynku Urzędu Miasta Opola mieszczącego się w Opolu przy ul. Henryka Sienkiewicza (lokalizacja Wydziału Oświaty Urzędu Miasta Opola), samodzielna, w pełnym wymiarze czasu pracy w godz. 7.30 – 15.30 od poniedziałku do środy, w godz. 7.30-17.00 w czwartki, w godz. 7.30 – 14.00 w piątki, z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca obsługi komputera powyżej 4 godzin dziennie, a także innych urządzeń biurowych.

 

5. W miesiącu sierpniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,77%.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)”i podpisem;

c) list motywacyjny;

d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

 

e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. rozliczania niepublicznych jednostek oświatowych 2 w terminie do dnia 2 października 2017 r. , decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

           

* w przypadku osób niepełnosprawnych

Ilość odwiedzin: 2578
Nazwa dokumentu: Wydział Budżetu
Skrócony opis: stanowisko ds. rozliczania niepublicznych jednostek oświatowych 2
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Marcin Baraniewicz
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2017-09-21 13:07:14
Data udostępnienia informacji: 2017-09-21 13:07:14
Data ostatniej aktualizacji: 2017-10-05 12:11:15

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner