Szanowni Państwo,
Zespół ds. Budżetu Obywatelskiego pragnie poinformować, iż zakończona została procedura opiniowania wniosków do Budżetu Obywatelskiego – edycja 2018 r. Poniżej zamieszczamy listy wniosków zaopiniowanych pozytywnie, formalnie odrzuconych oraz zaopiniowanych negatywnie wraz z uzasadnieniami. Łącznie wpłynęło 195 wniosków, z czego 3 odrzucono ze względów formalnych, 43 zaopiniowano negatywnie a 143 zostanie poddanych pod głosowanie. Zgodnie z Regulaminem Budżetu Obywatelskiego autorzy wniosków zaopiniowanych negatywnie mogą w ciągu 7 dni odwołać się od decyzji Prezydenta. Odwołanie skierowane do Prezydenta Miasta Opola należy złożyć w formie elektronicznej na adres: ngo@um.opole.pl lub w formie papierowej bezpośrednio do Centrum Dialogu Obywatelskiego (ul. Koraszewskiego 7-9, 45-011 Opole). Za termin wniesienia odwołania uznaje się datę jego wpływu do Centrum. Decyzje podjęte w procedurze odwoławczej Prezydent ogłasza na stronie internetowej www.opole.pl.
Wnioskodawcom serdecznie dziękujemy za zaangażowanie !
Mieszkańców Opola zapraszamy do wzięcia udziału w głosowaniu, które odbędzie się w dniach 16 - 22 października 2017 !
W załączniku szczegóły.
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z CDO: tel.: 77 44 61 568, e-mail: ngo@um.opole.pl