logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA DWA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE

stanowisko ds. dokumentacji i nadzoru inwestorskiego

 (nazwa stanowiska pracy)

1.

Wymagania niezbędne

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie : wyższe inżynierskie

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy: 3 lata - praca związana z budową w zakresie posiadanej specjalności, w biurach projektów, w biurach inżyniera kontraktu lub w urzędzie i jednostkach samorządowych na pokrewnych stanowiskach                      lub

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku

Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS - aktualne na dzień zgłoszenia

g)  uprawnienia budowlane do kierowanie robotami budowlanymi (bez ograniczeń) w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji                      i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych lub cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

Kserokopia dokumentu respektowanego na podstawie ogólnie przyjętych zasad, potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i rozporządzeń związanych

oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

c) znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych

oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

d) znajomość  zagadnień związanych z gospodarką finansową samorządu terytorialnego,

oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

e)  znajomość zagadnień związanych z uruchamianiem inwestycji

oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

f) posługiwanie się sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi, biegła obsługa  programów Word, Excel oraz programu kosztorysowego np. Norma, poczty elektronicznej

 

oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

g) Cechy osobowe: zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, pracowitość, punktualność, umiejętność szybkiej mobilizacji i podejmowania decyzji, umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, uczciwość

 

oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etycznego Urzędu Miasta Opola,
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: archiwalną i kancelaryjną,
  4. Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji tematycznej zgodnie z rzeczowym wykazem akt  Wydziału,
  5. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków w zakresie potrzeb dokumentacyjnych składanych przez wydziały zgodnie z zarządzeniem Prezydenta,
  6. Przygotowanie umów z wykonawcami na przydzielone zadania,
  7. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem dokumentacji technicznych inwestycji                              i remontów ujętych w planie budżetu Miasta realizowanych w oparciu o wnioski składane przez wydziały Urzędu Miasta wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i zezwoleniami wymaganymi przez przepisy polskiego prawa oraz programów, prac studialnych, koncepcji, analiz, ekspertyz i opinii dla inwestycji,
  8. Przygotowanie wniosków i dokumentacji przetargowej dla Referatu Zamówień Publicznych na przydzielone zadania inwestycyjne i remontowe,
  9. Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych powołanych na wniosek Referatu,
  10. Przyjmowanie i weryfikacja dokumentacji technicznych realizowanych przez Referat,
  11. Monitorowanie rzeczowej realizacji projektów nadzorowanych przez Referat,
  12. Udział w naradach koordynacyjnych w toku przygotowania wybranych projektów i opracowań,
  13. Weryfikacja merytoryczna faktur dotyczących powierzonego zakresu czynności,
  14. Udział w Radach budowy i komisjach odbiorowych w zakresie przydzielonych zadań,
  15. Rozliczanie rzeczowo – finansowe przydzielonych zadań inwestycyjnych  i remontowych wraz z przekazaniem protokołów przekazania – przyjęcia środków trwałych (PT, OT),
  16. Prowadzenie spraw związanych z przeglądami, gwarancją i rękojmią inwestycji realizowanych przez Wydział Inwestycji Miejskich,
  17. Współpraca z Wydziałem ds. Europejskich i Planowania Rozwoju  w zakresie realizacji zadań dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
  18. Współudział w sporządzaniu sprawozdań z realizacji zadań, przygotowanie materiałów i analiz oraz informacji okresowych (półrocznych i rocznych) dotyczących wykonania planu budżetu w zakresie rzeczowo – finansowym realizowanym przez Referat,
  19. Współpraca z wydziałami merytorycznymi, organizacjami, osobami prawnymi i osobami fizycznymi w zakresie potrzeb i realizacji dokumentacji prowadzonej przez Referat,
  20. Planowanie oraz sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu miasta w zakresie przydzielonych obowiązków oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
  21. Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniach zleconych Wydziałowi Inwestycji Miejskich jak również w innych Wydziałach Urzędu realizujących roboty oraz jednostkach budżetowych podlegających UM Opole,
  22. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – Pl. Wolności. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz pracą w terenie. Praca w godz. pracy UM Opola, praca w zespole, kontakt bezpośredni lub telefoniczny  z  projektantami i wykonawcami.

5. W miesiącu wrześniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,73 %.

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29  sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 20016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” i podpisem;

             c) list motywacyjny;

             d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

             e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. dokumentacji i nadzoru inwestorskiego w terminie do dnia 23 października 2017 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

          Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 poz.922 informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

         * W przypadku osób niepełnosprawnych

Ilość odwiedzin: 2448
Nazwa dokumentu: Wydział Inwestycji Miejskich
Skrócony opis: stanowisko ds. dokumentacji i nadzoru inwestorskiego
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Początko
Osoba, która odpowiada za treść: Aleksander Cyganiuk
Osoba, która wprowadzała dane: Jolanta Początko
Data wytworzenia informacji: 2017-10-12 16:09:16
Data udostępnienia informacji: 2017-10-12 16:09:16
Data ostatniej aktualizacji: 2017-10-26 12:18:58

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner