|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA DWA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE
stanowisko ds. dokumentacji i nadzoru inwestorskiego
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie : wyższe inżynierskie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy: 3 lata - praca związana z budową w zakresie posiadanej specjalności, w biurach projektów, w biurach inżyniera kontraktu lub w urzędzie i jednostkach samorządowych na pokrewnych stanowiskach lub
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
|
Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS - aktualne na dzień zgłoszenia
|
g) uprawnienia budowlane do kierowanie robotami budowlanymi (bez ograniczeń) w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych lub cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
|
Kserokopia dokumentu respektowanego na podstawie ogólnie przyjętych zasad, potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i rozporządzeń związanych
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
c) znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
d) znajomość zagadnień związanych z gospodarką finansową samorządu terytorialnego,
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
e) znajomość zagadnień związanych z uruchamianiem inwestycji
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
f) posługiwanie się sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi, biegła obsługa programów Word, Excel oraz programu kosztorysowego np. Norma, poczty elektronicznej
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
g) Cechy osobowe: zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, pracowitość, punktualność, umiejętność szybkiej mobilizacji i podejmowania decyzji, umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, uczciwość
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etycznego Urzędu Miasta Opola,
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: archiwalną i kancelaryjną,
- Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji tematycznej zgodnie z rzeczowym wykazem akt Wydziału,
- Przyjmowanie i weryfikacja wniosków w zakresie potrzeb dokumentacyjnych składanych przez wydziały zgodnie z zarządzeniem Prezydenta,
- Przygotowanie umów z wykonawcami na przydzielone zadania,
- Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem dokumentacji technicznych inwestycji i remontów ujętych w planie budżetu Miasta realizowanych w oparciu o wnioski składane przez wydziały Urzędu Miasta wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i zezwoleniami wymaganymi przez przepisy polskiego prawa oraz programów, prac studialnych, koncepcji, analiz, ekspertyz i opinii dla inwestycji,
- Przygotowanie wniosków i dokumentacji przetargowej dla Referatu Zamówień Publicznych na przydzielone zadania inwestycyjne i remontowe,
- Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych powołanych na wniosek Referatu,
- Przyjmowanie i weryfikacja dokumentacji technicznych realizowanych przez Referat,
- Monitorowanie rzeczowej realizacji projektów nadzorowanych przez Referat,
- Udział w naradach koordynacyjnych w toku przygotowania wybranych projektów i opracowań,
- Weryfikacja merytoryczna faktur dotyczących powierzonego zakresu czynności,
- Udział w Radach budowy i komisjach odbiorowych w zakresie przydzielonych zadań,
- Rozliczanie rzeczowo – finansowe przydzielonych zadań inwestycyjnych i remontowych wraz z przekazaniem protokołów przekazania – przyjęcia środków trwałych (PT, OT),
- Prowadzenie spraw związanych z przeglądami, gwarancją i rękojmią inwestycji realizowanych przez Wydział Inwestycji Miejskich,
- Współpraca z Wydziałem ds. Europejskich i Planowania Rozwoju w zakresie realizacji zadań dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
- Współudział w sporządzaniu sprawozdań z realizacji zadań, przygotowanie materiałów i analiz oraz informacji okresowych (półrocznych i rocznych) dotyczących wykonania planu budżetu w zakresie rzeczowo – finansowym realizowanym przez Referat,
- Współpraca z wydziałami merytorycznymi, organizacjami, osobami prawnymi i osobami fizycznymi w zakresie potrzeb i realizacji dokumentacji prowadzonej przez Referat,
- Planowanie oraz sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu miasta w zakresie przydzielonych obowiązków oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
- Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniach zleconych Wydziałowi Inwestycji Miejskich jak również w innych Wydziałach Urzędu realizujących roboty oraz jednostkach budżetowych podlegających UM Opole,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – Pl. Wolności. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz pracą w terenie. Praca w godz. pracy UM Opola, praca w zespole, kontakt bezpośredni lub telefoniczny z projektantami i wykonawcami.
5. W miesiącu wrześniu 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,73 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 20016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” i podpisem;
c) list motywacyjny;
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. dokumentacji i nadzoru inwestorskiego w terminie do dnia 23 października 2017 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 poz.922 informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Ilość odwiedzin: | 2448 | Nazwa dokumentu: | Wydział Inwestycji Miejskich | Skrócony opis: | stanowisko ds. dokumentacji i nadzoru inwestorskiego | Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Początko | Osoba, która odpowiada za treść: | Aleksander Cyganiuk | Osoba, która wprowadzała dane: | Jolanta Początko | Data wytworzenia informacji: | 2017-10-12 16:09:16 | Data udostępnienia informacji: | 2017-10-12 16:09:16 | Data ostatniej aktualizacji: | 2017-10-26 12:18:58 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|