logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Stanowisko ds. inwentaryzacji majątku Urzędu Miasta Opola

 (nazwa stanowiska pracy)

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane      z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie wyższe magisterskie

Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie
o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu
przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy: minimum 6 m-cy

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy
o samorządzie gminnym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

c) znajomość Statutu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

e) wykształcenie wyższe magisterskie lub studia podyplomowe w dziedzinach: ekonomia, prawo, budownictwo, informatyka

Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) Obsługa MS OFFICE
(w szczególności MS WORD, MS EXCEL), umiejętności analityczne,  umiejętność interpretacji i adaptacji do bieżących potrzeb przepisów prawa. Dobra orientacja w terenie i umiejętność korzystania z map geodezyjnych.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

g) dobra znajomość zasad obrotu majątkiem trwałym

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

h) znajomość zagadnień z prawa budowlanego, znajomość Klasyfikacji Środków Trwałych, ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

i) Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, sumienność, kreatywność, poczucie obowiązku
i zaangażowania.

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  2. Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola.
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
  4. Rzetelne i terminowe przygotowanie zarządzeń związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji aktywów trwałych i obrotowych w Urzędzie Miasta Opola. 
  5. Przygotowanie wniosków o wprowadzenie zmian w Instrukcji wewnętrznej w sprawie inwentaryzacji składników majątku Urzędu Miasta Opola.
  6. Przygotowanie wniosków o wprowadzenie zmian w zarządzeniu o powołanie Komisji Inwentaryzacyjnej.
  7. Współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu inwentaryzacji budynków, budowli i gruntów oraz innych składników majątku Urzędu Miasta Opola zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz Instrukcją wewnętrzną w sprawie inwentaryzacji.
  8. Merytoryczna kontrola inwentaryzacji budynków, budowli i gruntów oraz weryfikacja wyników
    w aspekcie prowadzonej ewidencji księgowej, geodezyjnej i zasobu komunalnego.
  9. Współudział w wycenie rzeczowych składników majątku objętych inwentaryzacją w szczególności budynków, budowli lub innych obiektów inżynierii lądowej i wodnej.
  10. Współudział przy opracowywaniu wniosków dotyczących weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych oraz przekazywaniu ustaleń co do sposobu postąpienia z w/w różnicami do księgowości w celu ujęcia skutków wykazanych różnic w danym roku obrotowym, którego inwentaryzacja dotyczy.
  11. Współudział w sporządzaniu sprawozdań z przeprowadzonej inwentaryzacji aktywów trwałych i obrotowych Urzędu Miasta Opola .
  12. Opracowywanie i aktualizowanie instrukcji wewnętrznych dotyczących ww. zagadnień.
  13. Prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania w zakresie arkuszy spisu z natury.
  14. Wprowadzenie zmian w wydziałowych ewidencjach księgowych w zakresie przemieszczeń środków oraz aktualizacja spisu inwentarza (wywieszki).
  15. Współpraca z innymi Wydziałami Urzędu Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie powierzonych obowiązków.
  16. Umieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej miasta Opola wymaganych informacji z zakresu inwentaryzacji oraz ich bieżąca aktualizacja.
  17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.

4. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8 (dostęp do windy) w pełnym wymiarze czasu pracy, poniedziałek – środa w godz. 7.30-15.30, czwartek 7.30-17.00, piątek 7.30-14.00. Praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych oraz lekka praca fizyczna w terenie.

 

5. W miesiącu wrześniu wskaźnik zatrudnienia  osób niepełnosprawnych,  w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,73%.

 

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r.poz. 902 ze zm.)” i podpisem;

b) list motywacyjny;

c) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

d) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwentaryzacji majątku w Urzędzie Miasta Opola w terminie do dnia 31 października  2017r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

           

 

 

 

 

 

 

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

Ilość odwiedzin: 2428
Nazwa dokumentu: Wydział Podatków i Opłat Lokalnych
Skrócony opis: stanowisko ds. inwentaryzacji majątku Urzędu Miasta Opola
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Tomasz Filipkowski
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2017-10-19 14:06:27
Data udostępnienia informacji: 2017-10-19 14:06:27
Data ostatniej aktualizacji: 2017-11-02 08:54:10

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner