URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko ds. inwentaryzacji majątku Urzędu Miasta Opola
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe magisterskie
|
Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie
o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu
przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy: minimum 6 m-cy
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy
o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
e) wykształcenie wyższe magisterskie lub studia podyplomowe w dziedzinach: ekonomia, prawo, budownictwo, informatyka
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) Obsługa MS OFFICE
(w szczególności MS WORD, MS EXCEL), umiejętności analityczne, umiejętność interpretacji i adaptacji do bieżących potrzeb przepisów prawa. Dobra orientacja w terenie i umiejętność korzystania z map geodezyjnych.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
g) dobra znajomość zasad obrotu majątkiem trwałym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
h) znajomość zagadnień z prawa budowlanego, znajomość Klasyfikacji Środków Trwałych, ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
i) Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, sumienność, kreatywność, poczucie obowiązku
i zaangażowania.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etyki obowiązującego w Urzędzie Miasta Opola.
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego, zgodnie z rzeczowym wykazem akt i instrukcjami: kancelaryjną i archiwalną.
- Rzetelne i terminowe przygotowanie zarządzeń związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji aktywów trwałych i obrotowych w Urzędzie Miasta Opola.
- Przygotowanie wniosków o wprowadzenie zmian w Instrukcji wewnętrznej w sprawie inwentaryzacji składników majątku Urzędu Miasta Opola.
- Przygotowanie wniosków o wprowadzenie zmian w zarządzeniu o powołanie Komisji Inwentaryzacyjnej.
- Współudział w przygotowaniu i przeprowadzeniu inwentaryzacji budynków, budowli i gruntów oraz innych składników majątku Urzędu Miasta Opola zgodnie z ustawą o rachunkowości oraz Instrukcją wewnętrzną w sprawie inwentaryzacji.
- Merytoryczna kontrola inwentaryzacji budynków, budowli i gruntów oraz weryfikacja wyników
w aspekcie prowadzonej ewidencji księgowej, geodezyjnej i zasobu komunalnego.
- Współudział w wycenie rzeczowych składników majątku objętych inwentaryzacją w szczególności budynków, budowli lub innych obiektów inżynierii lądowej i wodnej.
- Współudział przy opracowywaniu wniosków dotyczących weryfikacji różnic inwentaryzacyjnych oraz przekazywaniu ustaleń co do sposobu postąpienia z w/w różnicami do księgowości w celu ujęcia skutków wykazanych różnic w danym roku obrotowym, którego inwentaryzacja dotyczy.
- Współudział w sporządzaniu sprawozdań z przeprowadzonej inwentaryzacji aktywów trwałych i obrotowych Urzędu Miasta Opola .
- Opracowywanie i aktualizowanie instrukcji wewnętrznych dotyczących ww. zagadnień.
- Prowadzenie książki druków ścisłego zarachowania w zakresie arkuszy spisu z natury.
- Wprowadzenie zmian w wydziałowych ewidencjach księgowych w zakresie przemieszczeń środków oraz aktualizacja spisu inwentarza (wywieszki).
- Współpraca z innymi Wydziałami Urzędu Miasta oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie powierzonych obowiązków.
- Umieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej miasta Opola wymaganych informacji z zakresu inwentaryzacji oraz ich bieżąca aktualizacja.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8 (dostęp do windy) w pełnym wymiarze czasu pracy, poniedziałek – środa w godz. 7.30-15.30, czwartek 7.30-17.00, piątek 7.30-14.00. Praca siedząca z przewagą wysiłku umysłowego z obsługą komputera i innych urządzeń biurowych oraz lekka praca fizyczna w terenie.
5. W miesiącu wrześniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,73%.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r.poz. 902 ze zm.)” i podpisem;
b) list motywacyjny;
c) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
d) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. inwentaryzacji majątku w Urzędzie Miasta Opola w terminie do dnia 31 października 2017r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2016 r. poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych