URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
ds. nadzoru odbioru odpadów komunalnych nr 2
w Biurze Nadzoru Odbioru Odpadów Komunalnych
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności
prawnych, korzystanie z pełni
praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym
wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie wyższe magisterskie
o kierunku: prawo lub administracja
|
Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie
o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy: co najmniej 2 lata
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
g) inne: prawo jazdy kat. B
|
Kserokopia prawa jazdy
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie
gminnym
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania
administracyjnego
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
d) znajomość Regulaminu
organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
e) systematyczność, staranność,
rzetelność, zdyscyplinowanie,
odpowiedzialność, komunikatywność,
samodzielność, umiejętność pracy
w zespole
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
f) znajomość przepisów ustawy
o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach oraz akt wykonawczych
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
g) umiejętność obsługi komputera oraz
znajomość podstawowych programów
biurowych (Word, Excel),
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
h) umiejętność obsługi urządzeń
biurowych,
|
Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
- Przestrzeganie Regulaminu pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego.
- Organizacja stanowiska pracy poprzez: przedkładanie propozycji do planów pracy Biura, przedkładanie wniosków usprawniających obsługę stron, zaznajamianie się i kompletowanie właściwych przepisów prawnych.
- Realizacja uchwał podejmowanych przez Radę Miasta Opola w sprawach dotyczących zakresu stanowiska pracy.
- Planowanie, rozliczanie i wydatkowanie środków finansowych przydzielonych w budżecie miasta na cele określone w przypisanych zadaniach.
- Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu w zakresie przydzielonych obowiązków oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
- Udostępnianie informacji publicznej w zakresie prowadzonych spraw.
- Współdziałanie z innymi wydziałami Urzędu oraz z jednostkami organizacyjnymi urzędu.
- Współpraca ze spółkami prowadzącymi RIPOK oraz Strażą Miejską.
- Współpraca z zarządcami nieruchomości oraz spółdzielniami.
- Rozpatrywanie wniosków, zapytań i interpelacji radnych.
- Prowadzenie nadzoru nad realizacją umów na odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych (z wyłączeniem rozliczeń finansowych) zawartych na podstawie ustawy
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
- Obsługa stron w zakresie przyjmowania reklamacji dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi na nieruchomościach.
- Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku w miejscach odbierania odpadów komunalnych.
- Prowadzenie weryfikacji zasadności reklamacji i przygotowywanie dokumentów z tym związanych do naliczania kar.
- Informowanie mieszkańców o funkcjonującym systemie odbierania odpadów komunalnych na terenie miasta Opola.
- Prowadzenie baz danych dotyczących pojemników na odpady komunalne.
- Weryfikacja realizacji dostarczania nowych pojemników i rotacji pojemników oraz monitoring zmian pojemników w stosunku do wartości określonych w umowie na odbieranie
i zagospodarowanie odpadów komunalnych.
- Monitoring i analiza tras przejazdu pojazdów odbierających odpady komunalne z terenu miasta Opola, odbioru odpadów i miejsc wyładunku odpadów komunalnych w udostępnionych programach do obsługi GPS przez przedsiębiorców odbierających odpady komunalne.
- Monitoring i analiza usługi mycia pojemników na odpady komunalne z terenu miasta Opola
w udostępnionych programach do obsługi GPS przez przedsiębiorców odbierających odpady komunalne.
- Prowadzenie spraw związanych z „czerwonym trójkątem” z uwzględnieniem raportów z tym związanych.
- Weryfikacja i monitoring Raportów Recyklingu i Odzysku oraz Odbioru Odpadów
z uwzględnieniem masy odebranych odpadów w stosunku do wartości określonych w umowie
w umowie na odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz osiąganych poziomów odzysku i recyklingu.
- Prowadzenie spraw dotyczących majątku Biura.
- Prowadzenie budżetu Biura.
- Aktualizacja strony internetowej www.opole.pl w zakresie kompetencji i zadań Biura.
- Obsługa czynności kancelaryjnych Biura w tym prowadzenie rejestru poczty przychodzącej
w SOD.
- Obsługa poczty elektronicznej odpady@um.opole.pl.
- Wykonanie innych zadań przydzielonych przez przełożonych.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – ul. Piastowska 17, szóste piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze z obsługą monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie, praca w zespole, wymagane przemieszczanie się w terenie, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny oraz poprzez pocztę e-mail. Bezpośredni dostęp do urządzeń wielofunkcyjnych.
5. W miesiącu październiku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,99 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” i podpisem;
c) list motywacyjny;
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro (winda poziom V) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. nadzoru odbioru odpadów komunalnych nr 2 w terminie do dnia 8 grudnia 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.
W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.
z 2016 poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
* W przypadku osób niepełnosprawnych