logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds. nadzoru odbioru odpadów komunalnych nr 2

w Biurze Nadzoru Odbioru Odpadów Komunalnych

 

1.

 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności
    prawnych, korzystanie z pełni
    praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym
   wyrokiem sądu za umyślne
   przestępstwo ścigane z oskarżenia
   publicznego lub umyślne
   przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

d)  nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)  wykształcenie wyższe magisterskie
     o kierunku: prawo lub administracja

Kserokopia dyplomu lub oryginalne zaświadczenie
o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)

f) staż pracy: co najmniej 2 lata

 

Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c) 

g)  inne: prawo jazdy kat. B

Kserokopia prawa jazdy

 

2.

 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o samorządzie
      gminnym

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

b) znajomość Kodeksu postępowania
      administracyjnego

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

c)   znajomość Statutu Miasta Opola

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

d) znajomość Regulaminu 
    organizacyjnego Urzędu Miasta Opola

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

e)   systematyczność, staranność,   
      rzetelność, zdyscyplinowanie,
      odpowiedzialność, komunikatywność,
      samodzielność, umiejętność pracy
      w zespole

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

f)   znajomość przepisów ustawy
     o utrzymaniu czystości i porządku
     w gminach oraz akt wykonawczych

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

g) umiejętność obsługi komputera oraz
     znajomość podstawowych programów
     biurowych (Word, Excel),

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

h)  umiejętność obsługi urządzeń
     biurowych,

Zapisy w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami.
  2. Przestrzeganie Regulaminu pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola.
  3. Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego.
  4. Organizacja stanowiska pracy poprzez: przedkładanie propozycji do planów pracy Biura, przedkładanie wniosków usprawniających obsługę stron, zaznajamianie się i kompletowanie właściwych przepisów prawnych.
  5. Realizacja uchwał podejmowanych przez Radę Miasta Opola w sprawach dotyczących zakresu stanowiska pracy.
  6. Planowanie, rozliczanie i wydatkowanie środków finansowych przydzielonych w budżecie miasta na cele określone w przypisanych zadaniach.
  7. Sprawowanie nadzoru nad wykonaniem budżetu w zakresie przydzielonych obowiązków oraz przestrzeganie dyscypliny budżetowej.
  8. Udostępnianie informacji publicznej w zakresie prowadzonych spraw.
  9. Współdziałanie z innymi wydziałami Urzędu oraz z jednostkami organizacyjnymi urzędu.
  10. Współpraca ze spółkami prowadzącymi RIPOK oraz Strażą Miejską.
  11. Współpraca z zarządcami nieruchomości oraz spółdzielniami.
  12. Rozpatrywanie wniosków, zapytań i interpelacji radnych.
  13. Prowadzenie nadzoru nad realizacją umów na odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych (z wyłączeniem rozliczeń finansowych) zawartych na podstawie ustawy
    o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
  14. Obsługa stron w zakresie przyjmowania reklamacji dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi na nieruchomościach.
  15. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku w miejscach odbierania odpadów komunalnych.
  16. Prowadzenie weryfikacji zasadności reklamacji i przygotowywanie dokumentów z tym związanych do naliczania kar. 
  17. Informowanie mieszkańców o funkcjonującym systemie odbierania odpadów komunalnych na terenie miasta Opola.
  18. Prowadzenie baz danych dotyczących pojemników na odpady komunalne.
  19. Weryfikacja realizacji dostarczania nowych pojemników i rotacji pojemników oraz monitoring zmian pojemników w stosunku do wartości określonych w umowie na odbieranie
    i zagospodarowanie odpadów komunalnych.
  20. Monitoring i analiza tras przejazdu pojazdów odbierających odpady komunalne  z terenu miasta Opola, odbioru odpadów i miejsc wyładunku odpadów komunalnych w udostępnionych programach do obsługi GPS przez przedsiębiorców odbierających odpady komunalne.
  21. Monitoring i analiza usługi mycia pojemników na odpady komunalne z terenu miasta Opola
    w udostępnionych programach do obsługi GPS przez przedsiębiorców odbierających odpady komunalne.
  22. Prowadzenie spraw związanych z „czerwonym trójkątem” z uwzględnieniem raportów z tym związanych. 
  23. Weryfikacja i monitoring Raportów Recyklingu i Odzysku oraz Odbioru Odpadów
    z uwzględnieniem masy odebranych odpadów w stosunku do wartości określonych w umowie
    w umowie na odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz osiąganych poziomów odzysku i recyklingu.
  24. Prowadzenie spraw dotyczących majątku Biura.
  25. Prowadzenie budżetu Biura.
  26. Aktualizacja strony internetowej www.opole.pl w zakresie kompetencji i zadań Biura.
  27. Obsługa czynności kancelaryjnych Biura w tym prowadzenie rejestru poczty przychodzącej
    w SOD.
  28. Obsługa poczty elektronicznej odpady@um.opole.pl.
  29. Wykonanie innych zadań przydzielonych przez przełożonych.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – ul. Piastowska 17, szóste piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze z obsługą monitorów ekranowych powyżej 4 godzin dziennie, praca w zespole, wymagane przemieszczanie się w terenie, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny oraz poprzez pocztę e-mail. Bezpośredni dostęp do urządzeń wielofunkcyjnych.

 

 

5. W miesiącu październiku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,99 %.

6.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)  dokumenty wymienione powyżej;

b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)” i podpisem;

c) list motywacyjny;

d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;

e) dokument potwierdzający niepełnosprawność. *

 

 

Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro (winda poziom V) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. nadzoru odbioru odpadów komunalnych nr 2 w terminie do dnia 8 grudnia 2017 r., decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.

           

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

 

 

W związku z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.
z 2016 poz. 922) informuję, że administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych jest Gmina Miasta Opola – Prezydent Miasta Opola - z siedzibą w Opolu 45-015, Rynek-Ratusz. Dane osobowe, o których mowa powyżej, będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę. Dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom. Każdy posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

           

 

 

* W przypadku osób niepełnosprawnych

Ilość odwiedzin: 3076
Nazwa dokumentu: Biuro Nadzoru Odbioru Odpadów Komunalnych
Skrócony opis: stanowisko ds. nadzoru odbioru odpadów komunalnych
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Marek Leśko
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2017-11-28 11:49:52
Data udostępnienia informacji: 2017-11-28 11:49:52
Data ostatniej aktualizacji: 2017-12-11 08:44:50

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner