|
URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE
stanowisko ds. przygotowania i rozliczeń inwestycji
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie : wyższe inżynierskie
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
f) staż pracy: 3 lata w tym co najmniej rok pracy w jednostkach samorządowych lub
|
Kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginalne zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 m-c)
|
co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku
|
Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis z KRS - aktualne na dzień zgłoszenia
|
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
a) znajomość ustawy o samorządzie gminnym
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
b) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
c) znajomość Statutu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
d) znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Opola
|
Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
e) znajomość ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane i rozporządzeń związanych
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
f) znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
g) znajomość zagadnień związanych z gospodarką finansową samorządu terytorialnego,
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
h) znajomość zagadnień związanych z uruchamianiem inwestycji
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
i) posługiwanie się sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi, biegła obsługa programów Word, Excel oraz programu kosztorysowego np. Norma, poczty elektronicznej
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
j) Cechy osobowe: zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, pracowitość, punktualność, umiejętność szybkiej mobilizacji i podejmowania decyzji, umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność, komunikatywność, uczciwość
|
oświadczenie w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania
|
g) uprawnienia budowlane do kierowanie robotami budowlanymi (bez ograniczeń) w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych lub cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
|
Kserokopia dokumentu respektowanego na podstawie ogólnie przyjętych zasad, potwierdzającego spełnianie wymagania niezbędnego oraz kopia zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej
|
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Poznanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi zadaniami,
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy Urzędu Miasta Opola, Regulaminu Organizacyjnego Miasta Opola oraz Kodeksu Etycznego Urzędu Miasta Opola,
- Przygotowywanie i prowadzenie korespondencji tematycznej zgodnie z rzeczowym wykazem akt
Wydziału,
- Kompletowanie i przekazywanie akt do archiwum zakładowego zgodnie z rzeczowym wykazem akt,
- Przygotowanie sprawozdawczości finansowej z zakresu inwestycji i remontów dla potrzeb Prezydenta, Rady Miasta i stałych komisji Rady,
- Weryfikacja przedstawionych do zapłaty przez MZD dokumentów finansowych inwestycji i remontów oraz przygotowanie przelewów środków z tego tytułu na rachunek MZD,
- Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych za roboty/usługi wykonywane przez MZD,
- Weryfikacja dokumentów rozliczeniowych za roboty/usługi związane z prowadzonymi przez Wydział Inwestycji Miejskich,
- Przygotowanie przelewów dotyczących płatności związanych z inwestycjami i remontami na cele inwestycyjne,
- Prowadzenie spraw rozliczeniowych związanych z zawartymi umowami, porozumieniami związanymi z prowadzonymi przez Wydział Inwestycjami,
- Przekazywanie dokumentów stanowiących podstawę dokonania zapłaty za wykonane roboty z ewentualnymi dyspozycjami dotyczącymi potrąceń bądź to z tytułu uzupełnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, bądź innych potrąceń np. kompensat z tytułu naliczonych kar umownych,
- Współpraca z Wydziałem ds. Europejskich i Planowania Rozwoju w zakresie realizacji zadań dofinansowanych ze środków zewnętrznych w tym:
- Przygotowywanie i przekazanie wszelkich dokumentów niezbędnych do przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu i podpisania umowy o dofinansowanie projektu celem przekazania ich do Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju.
- Przygotowywanie danych i dokumentów do wniosków o płatność pośrednią/zaliczkową/ końcową/sprawozdań oraz do aktualizowanych wniosków o dofinansowanie projektów celem przekazania do Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju.
- Niezwłoczne informowanie Wydziału Niezwłoczne informowanie Wydziału Funduszy Europejskich o stanie zaawansowania prac, zaistniałych nieprawidłowościach lub problemach w realizacji projektów,
- Wnioskowanie do Prezydenta o dokonanie stosownych zmian budżetu i w budżecie oraz Wieloletniej Prognozie Finansowej w wypadku konieczności ich wprowadzenia zarówno w planie rzeczowym jak i finansowym.
- Przyjmowanie i kontrola wpływających faktur ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność warunków płatności z postanowieniami umownymi, zakresem rzeczowym faktycznie wykonanych robót- protokołem odbioru, prawidłowością naliczania wysokości podatku VAT
- Przygotowanie umów z wykonawcami na przydzielone zadania,
- Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem dokumentacji technicznych inwestycji i remontów ujętych w planie budżetu Miasta realizowanych w oparciu o wnioski składane przez wydziały Urzędu Miasta wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami i zezwoleniami wymaganymi przez przepisy polskiego prawa oraz programów, prac studialnych, koncepcji, analiz, ekspertyz i opinii dla inwestycji,
- Kompletowanie i przekazanie dokumentacji technicznej zrealizowanej w ramach zadań budżetowych do realizacji komórkom merytorycznym,
- Przygotowanie wniosków i dokumentacji przetargowej dla Wydziału Zamówień Publicznych na przydzielone zadania inwestycyjne i remontowe,
- Uczestnictwo w pracach komisji przetargowych powołanych na wniosek Referatu,
- Monitorowanie rzeczowej realizacji projektów nadzorowanych przez Referat,
- Udział w Radach budowy i komisjach odbiorowych w zakresie przydzielonych zadań,
- Rozliczanie rzeczowo – finansowe przydzielonych zadań inwestycyjnych i remontowych wraz z przekazaniem protokołów przekazania – przyjęcia środków trwałych (PT, OT),
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach,
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu Miasta Opola – ul. Piastowska 17. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze oraz pracą w terenie. Praca w godz. pracy UM Opola, praca w zespole, kontakt bezpośredni lub telefoniczny z projektantami i wykonawcami.
5. W miesiącu czerwcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 2,01 %.
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej;
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Prezydenta Miasta Opola, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: kadry@um.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem” i podpisem.
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w Referacie Kadr Urzędu Miasta Opola;
- dokument potwierdzający niepełnosprawność. *
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 424, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. przygotowania i rozliczeń inwestycji w terminie do dnia 30 lipca 2018 r. decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ), na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej w jednostce innej niż Urząd Miasta, w której jest prowadzony nabór.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Ilość odwiedzin: | 2823 | Nazwa dokumentu: | Wydział inwestycji Miejskich | Skrócony opis: | stanowisko ds. przygotowania i rozliczeń inwestycji | Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Początko | Osoba, która odpowiada za treść: | Bożena Czarnecka | Osoba, która wprowadzała dane: | Jolanta Początko | Data wytworzenia informacji: | 2018-07-18 09:37:47 | Data udostępnienia informacji: | 2018-07-18 09:37:47 | Data ostatniej aktualizacji: | 2018-08-17 09:33:37 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|