Zarządzenie nr OR.I-0151-118/06
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 17 marca 2006 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie § 6 Regulaminu przetargu i rokowań o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu lokali użytkowych stanowiących własność komunalną stanowiącego Załącznik do Zarządzenia Nr OR.I-0151-707/2004 Prezydenta Miasta Opola z dnia 5 listopada 2004 r. - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem przetargów o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garaży położonych w Opolu przy ul.: Licealnej 16 (garaż nr 34) o pow. 16,40 m2, Luboszyckiej (garaż nr 9) o pow. 16,40 m2 postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - przewodnicząca komisji przetargowej
inspektor Wydziału Inwestycji Miejskich -
Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Radosław Rembiś - przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich-Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych - p.o. Kierownik Referatu
członek komisji przetargowej
3. Elżbieta Lach - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
inspektor
członek komisji przetargowej
4. Grażyna Kluska - przedstawiciel Wydziału Lokalowego
specjalista
członek komisji przetargowej
§2
W przypadku zakończenia przetargów wynikiem negatywnym Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § l wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem rokowań dotyczących najmu ww. garaży.
§3
W przypadku nieobecności przewodniczącej komisji przetargowej - inspektor Anny Bystrzykowskiej -funkcję przewodniczącej komisji pełnić będzie przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich-Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych - podinspektor Katarzyna Bil.
§4
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich - Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Lokalowemu.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta