ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-112/06
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 14 marca 2005 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej na zadanie pn. Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do wysokości 5 800 000 PLN na realizację zadania inwestycyjnego pod nazwą "Budowa separatorów na wylotach kanalizacji deszczowej".
Na podstawie art. 18 ust.2, art.19 ust.1, art.20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Radosław Rembiś - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych
p.o. Kierownik Referatu
Przewodniczący Komisji Przetargowej
2. Tomasz Filipkowski - Przedstawiciel Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Naczelnik Wydziału Budżetu
Z – ca Przewodniczącego Komisji Przetargowej
3. Izabela Baryłowicz - Przedstawiciel Wydziału Budżetu
Kierownik Referatu Spółek i Nadzoru Właścicielskiego
Członek Komisji Przetargowej
4. Jan Bieniuszewicz - Przedstawiciel Wydziału Budżetu
Referatu Spółek i Nadzoru Właścicielskiego
Inspektor - Członek Komisji Przetargowej
5. Magdalena Brulewska - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych
Inspektor - Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich – Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych oraz Wydziałowi Budżetu Urzędu Miasta Opola
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Masta