logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


DYREKTOR PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 29 IM. ARMII KRAJOWEJ W OPOLU

OGŁASZA  NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Specjalista ds. administracyjnych

  1. Adres jednostki:

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 29 im. Armii Krajowej w Opolu

ul. Szarych Szeregów 1

45-284 Opole

Tel. 77 455-93-55

  1. Określenie stanowiska służbowego:

Specjalista ds. administracyjnych

  1. Wymiar etatu:

pełny etat tj. 40 godzin tygodniowo

  1. Wymagania niezbędne 

Wymagania niezbędne

 Sposób potwierdzenia spełnienia wymagania

a)obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) wykształcenie co najmniej średnie

 

Kserokopia  dyplomu lub świadectwa

c)  3-letni staż pracy (wykształcenie średnie)

     2-letni staż  pracy (wykształcenie wyższe)

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

d) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne  przestępstwo skarbowe

Oświadczenie

f) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

g) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Zapis w liście motywacyjnym lub CV

h) brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na ww. stanowisku urzędniczym

Oświadczenie

 

5.   Wymagania dodatkowe 

Wymagania dodatkowe

Sposób potwierdzenia spełnienia  wymagania

a) umiejętność obsługi komputera (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy pocztowe, przeglądarki internetowe)

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

b) znajomość przepisów prawa z zakresu funkcjonowania oświaty

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

c)   odpowiedzialność, rzetelność, pracowitość, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

d)   umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

e) znajomość programu aplikacji „Nowe SIO”

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

f) umiejętność stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji kancelaryjnej

Zapis w liście motywacyjnym lub CV potwierdzający spełnienie wymagania

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Wprowadzanie danych do aplikacji „Nowe SIO”
  2. Praca w module Sekretariat aplikacji UONET+.
  3. Prowadzenie szkolnego archiwum w zakresie spraw kancelaryjnych.
  4. Prowadzenie spraw związanych z ochroną danych osobowych w jednostce.
  5. Przyjmowanie interesantów, udzielanie informacji a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób.
  6. Kierowanie przychodzących połączeń telefonicznych pod właściwe numery wewnętrzne.
  7. Przygotowywanie pism zleconych przez Dyrektora Szkoły.
  8. Obsługa spraw sekretariatu zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją kancelaryjną.
  9. Zamawianie druków szkolnych: dzienniki lekcyjne, arkusze ocen, świadectwa, legitymacje uczniowskie itp.
  10. Bieżące sporządzanie zestawień, raportów i innych opracowań analitycznych.
  11. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki.
  12. wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Szkoły.

 

  1. Warunki pracy na stanowisku:
  1. praca w biurze w siedzibie jednostki – ul. Szarych Szeregów 1, Opole, I piętro, brak windy,
  2. praca przy komputerze wymagająca dobrego wzroku,
  3. bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy. 

    8.   W miesiącu maju 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób  niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 1,56 %.

 9. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV opatrzone klauzulą o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
  3. kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje wymagane do zajmowania stanowiska (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
  5. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na określonym stanowisku,
  6. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  9. kserokopie świadectw pracy i ewentualne opinie o dotychczasowej pracy zawodowej (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub  lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy.

 

10. Forma i termin składania ofert:

Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 29 w Opolu przy  ul. Szarych Szeregów 1 w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego oraz  dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalista ds. administracyjnych” w terminie do dnia 25.06.2019 r. do godz. 15.00.  Nie przyjmuje się dokumentów aplikacyjnych w formie elektronicznej. Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego wpływu do PSP nr 29 w Opolu.

Kandydaci spełniający formalne wymagania zostaną telefonicznie poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  Urzędu Miasta Opola oraz na tablicy informacyjnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 29 w Opolu, ul. Szarych Szeregów 1.

 

Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej nr 29

im. Armii Krajowej w Opolu

Zofia Godlewska

Ilość odwiedzin: 2131
Nazwa dokumentu: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 29
Skrócony opis: Specjalista ds. administracyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Małgorzata Maćków
Osoba, która odpowiada za treść: Zofia Godlewska
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzata Maćków
Data wytworzenia informacji: 2019-06-12 14:52:28
Data udostępnienia informacji: 2019-06-12 14:52:28
Data ostatniej aktualizacji: 2019-10-08 08:59:32

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner