|
DYREKTOR PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 25
IM. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO W OPOLU
ul.Wiejska 77 45-240 Opole
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE:
INFORMATYK
w wymiarze czasu pracy: 0,25 etatu
liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty
|
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP*
|
Oświadczenie
|
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych
|
Oświadczenie
|
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
|
Oświadczenie
|
d) nieposzlakowana opinia
|
Oświadczenie
|
e) wykształcenie: wyższe techniczne
|
Kserokopia dyplomu lub świadectwa lub oryginalne zaświadczenie o ukończeniu studiów (w przypadku obrony pracy dyplomowej do momentu wystawienia dyplomu przez uczelnię, ważność zaświadczenia 1 m-c).
W przypadku dyplomu sporządzonego w języku innym niż polski, kserokopię tłumaczenia w/w dyplomu, dokonanego przez polskiego tłumacza przysięgłego.
|
f) staż pracy: nie jest wymagane
|
|
g) inne (spełnianie których można potwierdzić przedstawiając dokument respektowany na podstawie ogólnie przyjętych zasad):
-
- znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i zarządzaniem stacjami roboczymi pracującymi pod kontrolą systemu operacyjnego Microsoft Windows,
- podstawowa znajomość systemu Windows Server,
- podstawowa znajomość systemu Linux (dowolna dystrybucja),
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem sieci LAN,
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z bazami danych,
- podstawowa znajomość technologii internetowych,
- dobra znajomość pakietu biurowego - Microsoft Office,
- umiejętność programowania w dowolnym języku programowania,
- umiejętność i chęć samodzielnego zdobywania i pogłębiania wiedzy,
- umiejętność analizowania problemów, znajdowania rozwiązań oraz przyczyn,
- umiejętność dokumentowania swojej pracy oraz tworzenia instrukcji dla użytkowników,
- umiejętność samodzielnego rozwiązywania bieżących problemów i realizacji przydzielonych zadań,
- znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na zrozumienie dokumentacji technicznej.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy
w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnienie wymagań
|
-
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z usługami portalu EPUAP.GOV.PL,
- podstawowa znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem publicznych serwisów internetowych,
- Znajomość przepisów prawa związanych z informatyzacją podmiotów realizujących zadania publiczne.
- Znajomość prawodawstwa w zakresie ochrony wartości intelektualnej w tym legalności oprogramowania.
- umiejętność pracy z wykorzystaniem systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
Cechy osobowe i predyspozycje:
-
- zdolność szybkiego i trafnego rozwiązywania problemów informatycznych,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- odpowiedzialność,
- sumienność,
- kreatywność,
- umiejętność utożsamiania się z celami zespołu,
- umiejętność współpracy w grupie,
- komunikatywność,
- samodzielność,
- dyspozycyjność.
|
Zapis w liście motywacyjnym lub w CV
|
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie strony internetowej szkoły,
- wprowadzanie danych do bazy SIO,
- administrowanie siecią komputerową szkoły,
- obsługa techniczna i zabezpieczenie sprzętu komputerowego, multimedialnego i audiowizualnego,
- konserwacja okresowa i przeglądy,
- usuwanie awarii, usuwanie błędów z oprogramowania, baz danych itd. bez względu na sposób ich powstania , szybką wymianę uszkodzonych elementów, których koszt pokryje właściciel sprzętu, ewentualnie gwarant,
- instalowanie nowego sprzętu komputerowego,
- instalowanie nowego oprogramowania, konfigurowanie połączeń z Internetem oraz udzielanie pomocy pracownikom szkoły w zakresie obsługi sprzętu komputerowego, obsługi programów, zabezpieczaniu danych i innych problemów związanych z obsługą sprzętu komputerowego i multimedialnego,
- zabezpieczenie sieci, zabezpieczenie systemów, aplikacji, baz danych oraz archiwizacja,
- kontrola antywirusowa,
- dokonywanie koniecznych zakupów w ramach pełnionych obowiązków w uzgodnieniu z dyrektorem szkoły i innych prac zleconych przez dyrektora szkoły,
- terminowe wykonywanie powierzonych zadań,
- należyte i sumienne wykonywanie obowiązków służbowych,
- poznawanie i przestrzeganie przepisów prawa związanych z wykonywanymi obowiązkami,
- rozwijanie kompetencji i umiejętności w zakresie nowych technologii IT związanych z realizacją powierzonych zadań i obowiązków,
- przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów bhp i przeciwpożarowych oraz tajemnicy państwowej, służbowej, skarbowej a także o ochronie danych osobowych i informacji niejawnych,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchnika.
2. Warunki pracy na stanowisku:
- praca na czas określony,
- miejsce pracy : Opole – praca w Publicznej Szkoły Podstawowej nr 25 im. gen. Władysława Sikorskiego w Opolu,
- praca biurowa wymagająca dużego intelektualnego zaangażowania, o dużym stopniu odpowiedzialności,
- praca przy komputerze.
3. W miesiącu sierpniu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0 %.
4. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
- dokumenty wymienione powyżej
- życiorys (CV), uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą o treści: „Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Prezydenta Miasta Opola, w celu wzięcia udziału w ogłoszonym naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody może nastąpić poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: kadry@um.opole.pl. Mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.”
i podpisem;
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz w sekretariacie PSP 25,
- dokument potwierdzający niepełnosprawność.*
5. Forma i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyć w Publicznej Szkoły Podstawowej nr 25 im. gen. Władysława Sikorskiego w Opolu ul.Wiejska 77, w zamkniętej kopercie z podaniem adresu zamieszkania i numeru telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko informatyka ”, w terminie do dnia 27 września 2019r.; decyduje data faktycznego wpływu do placówki.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl ) oraz w sekretariacie PSP 25 w Opolu, w której jest prowadzony nabór.
* W przypadku osób niepełnosprawnych
Dyrektor
Publicznej Szkoły Podstawowej nr 25
im.Władysława Sikorskiego
Benedykta Plicko
Ilość odwiedzin: | 1038 | Nazwa dokumentu: | Publiczna Szkoła Podstawowa nr 25 | Skrócony opis: | informatyk | Osoba, która wytworzyła informację: | Małgorzata Maćków | Osoba, która odpowiada za treść: | Benedykta Plicko | Osoba, która wprowadzała dane: | Małgorzata Maćków | Data wytworzenia informacji: | 2019-09-12 09:19:19 | Data udostępnienia informacji: | 2019-09-12 09:19:19 | Data ostatniej aktualizacji: | 2019-09-12 09:25:56 |
Wersja do wydruku... Rejestr zmian...
|