ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-423/06
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
z dnia 04 sierpnia 2006 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej na zadanie pn. Wykonanie kompleksowego remontu dachu i docieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z wymianą stolarki okiennej z drewnianej na PCV i wymianą drzwi wejściowych w budynku przy ulicy Ligudy 20 w Opolu.
Na podstawie art. 18 ust. 2, art. 19 ust. 2, art. 20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177) postanawiam:
§ 1
Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:
1. Radosław Rembiś - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych
p.o. Kierownik Referatu
Przewodniczący Komisji Przetargowej
2. Bogdan Miśkiewicz - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego
Referatu Eksploatacji Zasobów Gminnych
Zastępca Przewodniczącego Komisji Przetargowej
3.Euzebiusz Szczytyński - Przedstawiciel Spółki z o. o. TURHAND-RET
Działu Technicznego
Członek Komisji Przetargowej
4. Magdalena Kowalik - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich
Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych
Podinspektor - Sekretarz Komisji Przetargowej
§ 2
Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich-Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych, Wydziałowi Lokalowemu Urzędu Miasta Opola i Spółce z o.o. TURHAND-RET.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta