logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


URZĄD MIASTA OPOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
 d.s eksploatacji obiektów oświatowych

(nazwa stanowiska pracy)
 
1.
 
 
Wymagania niezbędne
 
 
Wymagane dokumenty
a)      wykształcenie: wyższe techniczne inżynierskie
 
Kserokopia dyplomu
b)      staż pracy: co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowiskach związanych  z pełnieniem obowiązków w zakresie eksploatacji, utrzymania i administrowania budynków
 
Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy 
 
2.
 
 
Wymagania dodatkowe
 
 
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania
a) pożądane wykształcenie techniczne magisterskie
Kserokopia dyplomu
b) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym potwierdzające spełnienie wymagań
C) znajomość oraz umiejętność stosowania i interpretacji ustaw i rozporządzeń takich jak:Prawo budowlane,
Ustawa o gospodarce nieruchomościami, Warunki techniczne jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Ustawa o systemie oświaty i innych dotyczących funkcjonowania oświaty; znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem szkół i placówek oświatowych;
podstawowa wiedza z zakresu ustawy o samorządzie gminnym i samorządzie powiatu, ustawy o finansach publicznych oraz ogólna znajomość zagadnień finansowych; umiejętność stosowania KPA i Instrukcji Kancelaryjnej w praktyce;
znajomość procedur UE dla pozyskania środków zewnętrznych; dobra znajomość obsługi komputera
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym potwierdzające spełnienie wymagań
d) sprawność i samodzielność w podejmowaniu decyzji, operatywność, zdolność do analitycznego myślenia, umiejętność sprawnej organizacji pracy, umiejętność komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole, odpowiedzialność, dokładność, obowiązkowość, kreatywność, wysoka kultura zawodowa
Zapisy w CV lub liście motywacyjnym potwierdzające spełnienie wymagań
 
3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.  Koordynowanie spraw i prowadzenie korespondencji dotyczącej obowiązków
     zarządców obiektów oświatowych wynikających z Prawa budowlanego.
2. Pomoc i informacja w zakresie dysponowania nieruchomością:
    - możliwości zmiany funkcji pomieszczeń,
    - uzgadniania warunków wynajmu i dzierżaw,
    - opiniowanie możliwości najmów powyżej 3 lat, na które   może wyrazić zgodę
      właściciel obiektu.
3. Doradztwo techniczne w zakresie:
   - utrzymania obiektów pod kątem sprawności technicznej,
   - stanu bezpieczeństwa  budynków i ich otoczenia,
   -  stanu zabezpieczenia obiektów przed dewastacją i kradzieżą,
   -  realizacji zaleceń zawartych w nakazach Powiatowego Inspektora Nadzoru
     Budowlanego, Państwowej Inspekcji Pracy, Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz
     Komendy Miejskiej Straży Pożarnej.
4. Kontrola realizacji działań wynikających z obowiązków ustanowionego trwałego
    zarządu na nieruchomości.
5. Analizy
 ekonomiczne dotyczące opłat związanych z utrzymaniem
   i eksploatacją obiektów oraz 
programów oszczędnościowych.
6.  Doradztwo w zakresie zawierania umów o dostawy mediów.
7.
 Współdziałanie z innymi wydziałami UM oraz przygotowywanie
    planu budżetu w zakresie wyżej wymienionej problematyki.
8. Terminowe i prawidłowe pod względem merytorycznym przygotowanie materiałów dla
    potrzeb Rady Miasta i Prezydenta Miasta Opola.


4.        Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.),
 
c)         list motywacyjny,
 
d)        kwestionariusz osobowy,
 
d)    oświadczenie o nie popełnieniu przestępstwa umyślnego.
 
Kompletne aplikacje należy składać w Urzędzie Miasta Opola, Rynek – Ratusz, pokój nr 64, III półpiętro z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko d.s eksploatacji obiektów oświatowych  w terminie do dnia 8 czerwca 2007 r.
        
Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.archiwum.bip.um.opole.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Opola.

Ilość odwiedzin: 4191
Nazwa dokumentu: Wydział Oświaty
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Parobecka
Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Parobecka
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Parobecka
Data wytworzenia informacji: 2007-05-25 15:22:15
Data udostępnienia informacji: 2007-05-25 15:22:15
Data ostatniej aktualizacji: 2010-03-02 11:24:58

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner