Zarządzenie nr OR. II-0155-521/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 10 września 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonego na dzień 11 września 2003 r. l przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż lokali mieszkalnych położonych w Opolu przy ul. Szpitalnej 3/11 - lokal o pow. 72,41 m2 i ul. Szpitalnej 3/10 -lokal o pow. 66,06 m2, II przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż lokali mieszkalnych położonych w Opolu przy ul. Krakowskiej 40a/8 - lokal o pow. 43,29 m2, ul. Powstańców Śl. 16/3 - lokal o pow. 112,65 m2, ul. Kościuszki 23/4 - lokal o pow. 110,90 m2 oraz III przetargu ustnego nieograniczonego na sprzedaż lokalu mieszkalnego położonego w Opolu przy ul. Popiełuszki 50/1 - lokal o pow. 128,86 m2 postanawiam:
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich- Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Krystyna Hładec - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
3. Anna Gawlik - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
4.Grzegorz Kowalewicz - Przedstawiciel Spółki z o.o.