Zarządzenie nr OR.II-0155-580/2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 17 października 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw najmu mienia komunalnego
Na podstawie Uchwały nr 4819/2001 Zarządu Miasta Opola z dnia 15 marca 2001 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży, najmu i dzierżawy mienia komunalnego -w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonych na dzień 23 października 2003 r. negocjacji kwotowych o nabycie prawa do zawarcia umowy najmu garaży położonych w Opolu przy ul.ul.: Pasiecznej 6a - o pow. 16,84 m2, Struga 7a - o pow. 13,18 m2, Mieszka l 4 - o pow. 17,53 m2 postanawiam:
§1
Wyznaczyć skład osobowy Komisji Przetargowej:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich -Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Elżbieta Lach - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
Inspektor Członek Komisji Przetargowej
3. Grażyna Kluska - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego i Spraw Społecznych
Inspektor Członek Komisji Przetargowej
4. Grzegorz Kowalewicz - Przedstawiciel