Zarządzenie nr OR.II-0155- 592 /2003
Prezydenta Miasta Opola
z dnia 27 października 2003 r.
w sprawie: powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego
Na podstawie § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 stycznia 1998 r. w sprawie określania szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania przetargów na zbycie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub własność gminy - w celu wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem wyznaczonych na dzień 06 listopada 2003 r. l negocjacji cenowych na sprzedaż lokalu użytkowego położonego w Opolu w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 17/2 - lokal o pow. 38,24 m2 postanawiam.
§1
Wyznaczyć Komisję Przetargową w składzie:
1. Anna Bystrzykowska - Przewodnicząca Komisji Przetargowej
Podinspektor Wydziału Inwestycji Miejskich- Referat Przetargów i Zamówień Publicznych
2. Krystyna Hładec - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
3. Anna Gawlik - Przedstawiciel Wydziału Gospodarki
Nieruchomościami, Geodezji i Kartografii - inspektor członek Komisji Przetargowej
4. Elżbieta Lach - Przedstawiciel Wydziału Lokalowego
l Spraw Społecznych - inspektor członek Komisji Przetargowej
§2
Uchylić Zarządzenie nr OR.II-0155-410/2003 Prezydenta Miasta Opola z dnia 16 lipca 2003 r. w sprawie powołania komisji przetargowej do spraw sprzedaży mienia komunalnego.
§3
W przypadku ewentualnego zakończenia wyznaczonych na dzień 06 listopada 2003 r. l negocjacji cenowych wynikiem negatywnym - Komisja Przetargowa w składzie osobowym wymienionym w § 1 wykonuje czynności związane z przeprowadzeniem kolejnych negocjacji cenowych dotyczących sprzedaży ww. lokalu użytkowego.
§4
Realizację Zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich- Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta