OŚR.6220.64.2021.BS
ZAWIADOMIENIE
Prezydenta Miasta Opola
Działając na podstawie art.10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego [t.j. Dz.U. 2021r. poz.735 ze zm.], zwanej dalej ustawą Kpa oraz art.49 ustawy Kpa, w związku z art.74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [t.j. Dz.U. 2021r. poz.247 ze zm.],
zawiadamia się i informuje strony postępowania administracyjnego,
prowadzonego w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. Zabudowa farmy fotowoltaicznej o mocy ok. 1 MW, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, w Opolu, na działkach o numerach ewidencyjnych 1303, 1317, 1318, 1319, o kolejnych czynnościach podejmowanych przez tut. Organ w ramach przedmiotowego postępowania.
W ramach przedmiotowego postępowania:
- Uzyskano opinie organów współuczestniczących w postępowaniu:
- Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Opolu jako organu właściwego w zakresie ochrony środowiska, o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko – postanowienie nr WOOŚ.4220.427.2021.IOC z dnia 02.11.2021r. (data wpływu 02.11.2021r.),
- Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Opolu jako organu inspekcji sanitarnej, powołanego w celu ochrony zdrowia ludzkiego m.in. przed niekorzystnym wpływem szkodliwości i uciążliwości środowiskowych, o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko – pismo OPINIA nr NZ.9022.8.81.2021.EK z dnia 02.11.2021r. (data wpływu 05.11.2021r.),
- Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie jako organu właściwego do oceny kwestii wodnoprawnych, o braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania ww. przedsięwzięcia na środowisko – pismo OPINIA nr GL.ZZŚ.3.435.259.2021.DB z dnia 02.11.2021r. (data wpływu 08.11.2021r.).
- W wyniku powyższego, w dacie niniejszego zawiadomienia zakończone zostaje postępowanie dowodowe prowadzone w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia.
Lokalizacja przedsięwzięcia: działki ewid. nr 1303, 1317, 1318, 1319, k.m.16, obręb Zakrzów; teren Zakładu przy ul. Harcerskiej 15 w Opolu.
Stronami przedmiotowego postępowania są podmioty, którym przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości zlokalizowanych na obszarze położonym w odległości 100 m od granicy terenu lokalizacji przedmiotowego przedsięwzięcia.
W związku z zakończeniem postępowania dowodowego, wszystkie strony tegoż postępowania mogą zapoznać się z zebranym materiałem dowodowym znajdującym się w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8, p.318; tel. 77 45 11 978, -876, e-mail: osr@um.opole.pl.
Z uwagi na trwający stan epidemii i wynikające z tego stanu ograniczenia w organizacji pracy urzędów, w celu zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub za pośrednictwem platformy PeUP i ePUAP.
Na zapoznanie się z zebranym materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie wskazuje się termin do dnia 07 grudnia 2021r. (włącznie).
Nazwa dokumentu: | Zawiadomienie STRON postępow_info o opiniach i ZAKOŃCZENIE postępowania o wydanie DŚ dla przedsięwzięcia pn. Zabudowa farmy fotowolt o mocy ok. 1 MW, na terenie zakładu ECO w Opolu |
Skrócony opis: | Zawiadomienie STRON postępow_info o opiniach i ZAKOŃCZENIE postępowania o wydanie DŚ dla przedsięwzięcia pn. Zabudowa farmy fotowolt o mocy ok. 1 MW, na terenie zakładu ECO w Opolu |
Podmiot udostępniający: | Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa UM Opola |
Osoba, która wytworzyła informację: | Beata Śliwińska |
Osoba, która odpowiada za treść: | Beata Śliwińska |
Osoba, która wprowadzała dane: | Beata Śliwińska |
Data wytworzenia informacji: | 2021-11-16 13:57:08 |
Data udostępnienia informacji: | 2021-11-16 13:57:08 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2021-11-16 14:20:48 |