OŚR.6220.52.2021.MCH Opole, dnia 31 sierpnia 2021r.
ZAWIADOMIENIE
Prezydenta Miasta Opola
Działając na podstawie art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego [tekst jednolity Dz.U. 2021r. poz. 735], zwanej dalej ustawą Kpa oraz art. 49 ustawy Kpa, w związku z art. 74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [t.j. Dz.U. 2021r. poz. 247 ze zm.],
zawiadamia się strony przedmiotowego postępowania administracyjnego,
prowadzonego w sprawie o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa budynku biurowego o halę produkcyjno-magazynową z częścią socjalno-biurową”, realizowanego w Opolu przy ul. Północnej 6 (dz. nr 5/51, 5/52, 5/53, k. m. 62, obręb Półwieś), iż w dniu 30 sierpnia 2021r. wydana została decyzja nr OŚR.6220.52.2021.MCH z dnia 30.08.2021r. o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia jw.
Lokalizacja przedsięwzięcia: działki nr 5/51, 5/52, 5/53, k. m. 62, obręb Półwieś, w północno-zachodniej części miasta Opole, na terenie opolskiej podstrefy Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
Lokalizacja przedmiotowego przedsięwzięcia objęta jest granicami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Północna I” w Opolu (Uchwała Rady Miasta Opola nr LV/1091/18 z dnia 25 stycznia 2018r.) wraz z jego zmianą (Uchwała Rady Miasta Opola nr XVII/353/19 z dnia 24 października 2019r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Północna II” w Opolu – uchwała zmieniająca nie dot. lokalizacji przedmiotowego przedsięwzięcia) i zgodna jest z jego zapisami. Przedmiotowe przedsięwzięcie realizowane będzie na terenie oznaczonym na rysunku ww. planu symbolem 1P/UC.
Przedmiotowe postępowanie administracyjne prowadzone było na wniosek spółki ifm ecolink Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu [45-805] przy ul. Północnej 6, złożony poprzez pełnomocnika.
Stronami przedmiotowego postępowania jest wnioskodawca oraz podmioty, którym przysługuje prawo rzeczowe do nieruchomości zlokalizowanych na obszarze położonym w odległości 100 m od granicy terenu lokalizacji przedmiotowego przedsięwzięcia.
Informuję jednocześnie strony postępowania, iż od ww. decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Opola, w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty skutecznego dokonania niniejszego zawiadomienia, tj. do dnia 28 września 2021r. (włącznie).
Ww. termin wyznaczony został jako 28 dni od daty niniejszego zawiadomienia, co stanowi: 14 dni na skuteczne dokonanie się niniejszego zawiadomienia, czyli skuteczne przekazanie stronom informacji o wydanej decyzji (zgodnie z art.49 §2 Kpa) oraz kolejne 14 dni na wniesienie przez stronę odwołania od wydanej decyzji (zgodnie z art. 129 §2 Kpa).
Jednocześnie informuje się, że wydana decyzja oraz dokumentacja sprawy znajduje się w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8, pok. 320; tel. 77 45 11 876. Z uwagi na trwający stan epidemii i wynikające z tego stanu ograniczenia w organizacji pracy urzędów, w celu zapoznania się z treścią decyzji oraz dokumentacją sprawy, prosi się o kontakt telefoniczny (tel. 77 45 11 876), mailowy (e-mail: osr@um.opole.pl) lub za pośrednictwem platformy PeUP i ePUAP.
z up. Prezydenta Miasta
Małgorzata Widuto
Kierownik Referatu Pozwoleń
i Uwarunkowań Środowiskowych
w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa