logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 28
w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 1
w Opolu

 

 Informacje o jednostce:

 

- nazwa: Zespół Szkolno – Przedszkolny Nr 1

- adres: 45-776 Opole, ul. Wyszomirskiego 6
w tym
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 28
- adres: 45-776 Opole, ul. Wyszomirskiego 6
- tel. 077/ 457 34 81
- fax: 077/ 457 34 81
Przedszkole Publiczne nr 36
- adres: 45-758 Opole , ul. Prószkowska 151
- tel. 077/ 474 41 32
- strony WWW.psp28.opole.pl
- dyrektor: mgr Marianna Wrześniewska
- główna księgowa: Irena Rutowicz
- kierownik gospodarczy: Anna Kazusek
- podmiot udostępniający dane : Zespół Szkolno – Przedszkolny Nr 1 w Opolu
- odpowiedzialny za treść : mgr Marianna Wrześniewska
 
Majątek PSP 28:
1. Środki trwałe  konto 011   -                      3 146 683,87 zł
w tym :
a) grunty                                                             27 943,02 zł
b) budynek z salą gimnastyczną                2 942 568,30 zł
c) ogrodzenie + przyłącze sanitarne              57 745,00 zł
d) piece i kotły                                                  95 293, 77 zł
e) wentylatory dachowe                                    5 872, 00 zł
f) kserokopiarka                                                7 562,78 zł
g) maszyna czyszcząca                                     9 699,00 zł
2. Pozostałe środki trwałe w użytkowaniu  konto  013  -     239 843,40 zł 
3. Zbiory biblioteczne     konto  014                                         25 103,01 zł
4. Wartości niematerialne – prawne  konto 020  -                    6 696,39 zł
RAZEM        majątek szkoły                3 418 326,61 zł
 
 Budżet PSP 28:

 
Rozdział 80101
Rozdział 85401
    Razem
Wynagrodzenie i pochodne
 
                940 900 zł
 
78 600 zł
 
1 019 500 zł
Pozostałe wydatki rzeczowe:
227 500 zł
10 600 zł
238 100 zł
a) fundusz zdrowotny
1 430 zł
200 zł
1 630 zł
b) odpis na ZFŚS
45 900 zł
5 100 zł
51 000 zł
c) wydatki rzeczowe
 180 170 zł
 5 300 zł
       185 470 zł
Ogółem
1 168 400 zł
89 200 zł
1 257 600 zł

Majątek PP 36:
1. Środki trwałe  konto 011   -                      1 184 860,76 zł
w tym :
a) grunty                                                               6 242,39 zł
b) budynek                                                    1 098 000,00 zł
c) ogrodzenie                                                      1 948,00 zł
d) piece co                                                           6 000,00 zł
e) zestaw komputerowy                                    8 393,00 zł
f) zmywarki, plac zabaw, patelnia                   64 277,37 zł
2. Pozostałe środki trwałe w użytkowaniu  konto  013  -     109 274, 42 zł 
RAZEM        majątek szkoły                1 294 135,18 zł
 
 Budżet PP 36:

 
Rozdział 80104
Wynagrodzenie i pochodne
474 700 zł
Dodatkowe wynagrodzenie roczne
25 300 zł
Odpis na ZFŚS
24 100 zł
Pozostałe wydatki (fundusz zdrowotny)
    500 zł
Ogółem
                     524 600 zł

 
Wykaz regulaminów: 
1.    Regulamin Pracy ZSP nr 1 - sekretariat zespołu
2.    Regulamin Wynagradzania pracowników zatrudnionych w Z SP nr 1 – sekretariat zespołu
3.    Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Z SP nr 1 - sekretariat zespołu
4.    Regulamin premiowania pracowników zatrudnionych w ZSP nr 1 – sekretariat zespołu
5.    Regulamin działalności Rady Rodziców w ZSP nr 1 – sekretariat zespołu
6.    Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze zatrudnionych w ZSP nr 1 – sekretariat zespołu
7.    Regulamin przeprowadzania okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników zatrudnionych w ZSP nr 1 – sekretariat zespołu
8.    Regulamin Kontroli Wewnętrznej w ZSP nr 1 – dział księgowości
9.    Regulamin Rady Pedagogicznej w ZSP nr 1 – dyrektor , pokój nauczycielski
10.Regulamin korzystania z sali gimnastycznej –   sala gimnastyczna
  1. Regulamin dyżurów nauczycielskich – dyrektor , pokój nauczycielski
12.Regulamin przyznawania pomocy zdrowotnej dla nauczycieli - dyrektor
13.Regulamin przyznawania dodatku motywacyjnego – dyrektor
14.Regulamin oceniania nauczycieli – dyrektor
15.Regulamin organizacji wycieczek i imprez turystyczno-krajoznawczych - dyrektor
16.Regulamin zachowania się uczniów podczas wycieczek – dyrektor
17.Regulamin świetlicy szkolnej – świetlica , dyrektor
18.Regulamin biblioteki szkolnej – biblioteka , dyrektor
19.Regulamin sali komputerowej – sala komputerowa
20.Regulamin Samorządu Uczniowskiego – dyrektor, opiekun SU
21.Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego – dyrektor
  1. Instrukcja kancelaryjna – sekretariat zespołu
23.Instrukcja sporządzania, obiegu i kontroli dokumentów – sekretariat zespołu
24.Instrukcja w sprawie przeprowadzania inwentaryzacji składników majątkowych – dział księgowości
25.Instrukcja dotycząca gospodarki kasowej - dział księgowości
26.Instrukcja o przestrzeganiu BHP obowiązująca wszystkich pracowników – pokój nauczycielski, pomieszczenia biurowe i gospodarcze
27.Instrukcja BHP na stanowisku pracy z komputerem i drukarką – sala komputerowa , sekretariat, kierownik gospodarczy,  pokój nauczycielski, pomieszczenia biurowe i gospodarcze
28.Zakładowa księga HACCAP
29.Zakładowa księga GHP-GMP
 Rejestry, ewidencje, archiwa:
1.    Rejestr zarządzeń dyrektora
2.    Rejestr kancelaryjny
3.    Rejestr zatrudnionych pracowników
4.    Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
5.    Rejestr druków ścisłego zarachowania
6.    Rejestr legitymacji PKP dla nauczycieli
7.    Rejestr wydanych legitymacji szkolnych
8.    Rejestr wniosków o stypendia
9.    Rejestr zwolnień lekarskich uczniów
10.Rejestr wypadków uczniów
11.Rejestr absolwentów
12.Rejestr otrzymanych i wydanych kart rowerowych
13.Rejestr kart i umów dzieci przyjętych do przedszkola
14.Rejestr wydanych legitymacji dla pracowników i członków rodzin
15.Rejestr rozrachunków świadectw
16.Rejestr wydanych świadectw absolwentom
17.Rejestr wydanych kartotek żywieniowych
18.Rejestr środków czystości
19.Rejestr odzieży ochronnej
20.Rejestr materiałów i narzędzi
21.Rejestr faktur
22.Rejestr zwolnień lekarskich pracowników
23.Rejestr wydanych biletów MPK
24.Ewidencja akt osobowych pracowników zwolnionych
25.Ewidencja uczniów
26.Księga ewidencji dzieci
27.Ewidencja czasu pracy pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych
28.Ewidencja szkoleń wstępnych z zakresu BHP
29.Ewidencja badań lekarskich
30.Ewidencja wyjść poza placówkę
31.Ewidencja delegacji służbowych
32.Ewidencja znaczków pocztowych
 
W archiwum zakładowym przechowywane są akta osobowe pracowników zwolnionych oraz dokumenty związane z organizacją i działalnością zespołu.
 
Zamówienia publiczne:
Jednostka nie prowadzi obecnie postępowania o zamówienia publiczne.

 

 

 

Załączniki do pobrania: 2004-07-19 12:59:00 - Struktura organizacyjna (20.50 kB)
2004-07-19 13:05:20 - Regulamin Rady Pedagogicznej (41.50 kB)
2011-09-28 12:41:32 - Statut szkoły (533.50 kB)
2011-09-28 12:42:54 - Regulamin pracy (228.50 kB)
2011-09-28 12:43:42 - Regulamin wynagradzania (119.00 kB)

Nazwa dokumentu: PSP Nr 28
Podmiot udostępniający: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 28 w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Marianna Wrześniewska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Marianna Wrześniewska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2003-06-27 12:49:00
Data udostępnienia informacji: 2003-06-27 12:49:00
Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-28 12:49:32

Wersja do wydruku...

corner   corner