logo
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole - wersja archiwalna
Choose language:       
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 PRAWO
plus Zarządzenia
plus Budżet
plus Sprawozdania finansowe
plus Podatki i opłaty lokalne
 URZĄD MIASTA OPOLA
plus Dostępność
plus Sprawy komórek organizacyjnych
plus Kontrole
 ORGANY WŁADZY
plus Rada Miasta
 WYBORY
plus Wybory do Rad Dzielnic
 INNE
plus Narodowy Spis Powszechny 2021r.
plus Analizy
plus Zmiana granic Miasta Opola
plus Planowanie Przestrzenne
plus Oświadczenia majątkowe (według stanu majątku na dany rok)
plus Rejestry, wykazy i wnioski
plus System informacji o środowisku
plus Efektywność energetyczna
plus Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
plus Gospodarka odpadami komunalnymi
plus Zgromadzenia
plus Ogłoszenia o wolnych etatach
plus Programy
plus Biuro Rzeczy Znalezionych
plus Tatyfy dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzenia ścieków
 Informacje
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
A A A


Publiczne Gimnazjum Nr 9
z Oddziałami Dwujęzycznymi
w Opolu

 

 

Informacje o jednostce:

- nazwa szkoły: Publiczne Gimnazjum Nr 9 z Oddziałami Dwujęzycznymi

                        w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Opolu

w skład, którego wchodzi również:

  • Publiczne Liceum Ogólnokształcące nr III z Oddziałami Dwujęzycznymi
    im. Marii Skłodowskiej - Curie


 

- adres: 45 – 070 Opole, ul. S. Dubois 28

- numer telefonu: 077/ 453 64 06

- fax: 077/ 456 49 95

- e - mail: lo3@lo3.opole.pl

- adres strony www: www.lo3.opole.pl

- dyrektor: mgr Joanna Raźniewska

- wicedyrektor: 1. mgr Ewa Kolasinska  2. mgr Joanna Raźniewska

- główny księgowy: mgr Jolanta Kurtyka

- Inne stanowiska kierownicze: dyrektor ds. Administracyjno-Gospodarczych –
  mgr Marian Maciąg

- podmiot udostępniający dane: Publiczne Gimnazjum Nr 9
                                                   w Zespole Szkół Ogólnokształcących
                                                   w Opolu

- odpowiedzialny za treść: mgr Joanna Raźniewska

 

 

Majątek:


 

  • działka nr 19/17 o powierzchni 2, 1143 ha ?

  • boisko wraz z płyta trawiastą

  • bieżnia tartanowa ? 1 601 416, 40 zł

  • widownia amfiteatralna

  • skocznia w dal

  • oświetlenie boiska

  • budynek główny połączony łącznikiem z przybudówką ? 384 114, 69 zł

  • budynek mieszkalny dla dozorcy ? 8 567, 48 zł

  • ogrodzenie posesji ? 6 909, 10 zł

  • sale lekcyjne wyposażone w pomoce naukowe ? 29 843, 81 zł

  • sprzęt komputerowy ? 49 664, 63 zł

  • wyposażenie gabinetu lekarskiego i stomatologicznego ? 106, 60 zł

  • inwentarz gospodarczy ? 15 036, 80 zł

  • sprzęt radiotechniczny ? 53 156, 82 zł

  • wyposażenie biblioteki ? 30 585, 15 zł

  • sprzęt szkolny ? 121 426, 96 zł


 

Budżet:


 

OGÓŁEM ? 2 761 400,00

W tym wynagrodzenie i pochodne ? 2 388 100,00

Pozostałe wydatki bieżące ? 373 300,00.

 

Wykaz regulaminów:

  1. Statut szkoły

  2. Konstytucja samorządu szkolnego.


 

Sekretariat

  1. Instrukcja kancelaryjna

  2. Jednolity rzeczowy wykaz akt dla szkół i placówek oświatowych miasta Opola.


 

Kadry

5. Regulamin pracy.

  1. Regulamin wynagradzania.

  2. Regulamin premiowania.

  3. Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

  4. Regulamin Nagrody Dyrektora.

  5. Regulamin udzielania pomocy zdrowotnej dla nauczycieli, nauczycieli emerytów,nauczycieli-rencistów.

  6. Regulamin kontroli wewnętrznej.


 

Księgowość

  1. Zakładowy plan kont.

  2. Instrukcja obiegu i kontroli dowodów księgowych.

  3. Instrukcja przeprowadzania inwentaryzacji.

  4. Regulamin kontroli wewnętrznej w dziale księgowym.


 

 

 

Rejestry, ewidencje, archiwa:


 

Sekretariat:

  1. Księgi druków ścisłego zarachowania.

  2. Rejestr wydanych legitymacji szkolnych.

  3. Ewidencja osób podlegających powszechnemu obowiązkowi służby wojskowej.

  4. Rejestr materiałów biurowych i kancelaryjnych.

  5. Rejestr listów i znaczków pocztowych.


 

Inne:

  1. Instrukcja w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz zasad i trybu postępowania z dokumentacją w oświatowych jednostkach organizacyjnych.


 


 


 

Dokumentacja przechowywana w archiwum:

  • świadectwa i metryki urodzenia

  • olimpiady

  • współpraca ze środowiskiem

  • Towarzystwo Szkół Twórczych (klasy autorskie, sprawozdania)

  • rejestry legitymacji uczniowskich

  • sprawozdania kadrowe, hospitacyjne, komisji przedmiotowych, z działalności organizacji szkół

  • wyniki nauczania i wychowawcze

  • dzienniki tabelaryczne

  • dowody księgowe

  • dowody księgowe-środki specjalne

  • dowody księgowe – Rada Rodziców

  • analityka, różne sprawy Rady Rodziców

  • rachunki, raporty kasowe, rozliczenia, pokwitowania należności

  • ewidencja wpłat na Radę Rodziców, plany finansowe, ZFM-umowy

  • rozliczenie nadgodzin, zastępstwa

  • plany, sprawozdania, protokoły Komitetu Rodzicielskiego

  • eksploatacja samochodu Nysa

  • rozliczenie obozów i kursów

  • zjazd absolwentów

  • karty poradni stomatologicznej

  • umowy księży, umowy-zlecenia

  • dokumenty związane z J. Nocuniem, osobowe-różne sprawy

  • wycieczki

  • księgi inwentarzowe

  • dzienniki zajęć pozalekcyjnych

  • prace maturalne

  • dzienniki lekcyjne

  • dokumentacja techniczna sali sportowej

  • dokumentacja techniczna LO

  • dokumenty Studium Nauczycielskiego do odebrania

  • plany pracy, zebrania, hospitacje Studium Nauczycielskiego

  • dowody wpłaty KP, kwitariusze przychodu

? akta personalne

 

 

Zamówienia publiczne:
 

Obecnie Zespół Szkół Ogólnokształcących w Opolu nie prowadzi żadnych postępowań o zamówienia publiczne.

 

 

Kontrole:
 

 

TERMIN KONTROLI

INSTYTUCJA KONTROLUJĄCA

CEL KONTROLI

Listopad 2003

Wydział Finansowy

Urzędu Miasta Opola

  • Wydatki w roku 2002

  • Przetargu na arenę lekkoatletyczną

  • Regulaminy wewnętrzne

 

Protokoły kontroli znajdują się u dyrektora szkoły.

 

 

Przyjmowanie i załatwianie spraw:


 

W ZSO sposób załatwiania spraw określa rozdział VI par. 15, 16, 17 Instrukcji Kancelaryjnej:

Rozdzial VI


 

Załatwianie spraw


 

§ 15


 

I. Zgodnie z K.p.a. sprawy można zatatwiać ustnie lub pisemnie. W przypadku załatwienia sprawy ustnie, treść i istotne motywy takiego załatwienia sprawy, powinny być odnotowane w aktach i potwierdzone podpisem załatwiającego sprawę.

2. Przy pisemnym załatwianiu sprawy stosuje się następujące formy:

1) odręczną,

2) korespondencyjną

3) inną (np. przy użyciu pieczęci z odpowiednim tekstem na formularzu itp.)

3. Przy sporządzaniu kopii pisma lub dokumentu należy umieścić pod tekstem z lewej strony klauzulę:

Stwierdzam zgodność z oryginałem?, a także datę, podpis i stanowisko slużbowe osoby stwierdzającej zgodność tresci.


 


 

§ 16


 

1. Pracownicy zatatwiają sprawy według kolejności ich wpływu i stopnia pilności. Każdą, sprawę załatwia się oddzielnym pismem bez łączenia jej z inną spawą nie mającą z nią bezpośredniego związku.

2. Pismo zatatwiające sprawę powinno być pod względem formy zewnętrznej dostosowane do blankietów korespondencyjnych formatu A-4 lub A-S w układzie pionowym lub poziomym i powinno zawierać:

1) nagłówek ? druk lub podłużna pieczęć nagłówkowa

2) znak sprawy,

3) powołanie się na znak i datę pisma, którego odpowiedź dotyczy,

4) datę podpisania pisma przez osobę upowaknioną,

5) określenie odbiorcy w pierwszym przypadku wraz z adresem,

6) treść pisma,

7) podpis (imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe).


 

3. Kopia pisma załatwiającego powinna zawierać:

1) parafę osoby i datę sporządzenia pisma ( z lewej strony pod treścją, pisma),

2) termin wznowienia sprawy lub oznaczenie dołączenia jej do akt pod treścią pisma w lewej dolnej części arkusza.


 

4. W razie potrzeby pismo i jego kopia powinny również zawierać dalsze następujące okreśenia:

1) nad adresem z prawej strony ? wskazówki dotyczące sposobu wysyłania czystopisu:

,,polecony?, ,,ekspres?, ,, za zwrotnym dowodem doręczenia?, ,,pilne?, ,,poufne? itp.,

2) pod treścią załatwienia z lewej strony arkusza ? liczbę przesyłanych załączników lub wymienia się je z podaniem liczb porządkowych, na każdym załączniku wpisuje się w prawym górnym rogu kolejny numer załącznika ( zał. nr ... do pisma znak...),

3) adresy tych instytucji lub osób umieszczone pod treścią pisma z lewej strony pod klauzulą ,,otrzymują do wiadomości? ? jeżeli treść pisma ma być poza adresatem podana do wiadomości innym instytucjom lub osobom, przez przesłanie kopii pisma,

4) pod treścią, pisma z lewej strony ? termiin wyznaczony do załatwienia sprawy (termin do dnia....), określenia tego używa się wyłącznie w stosunku do jednostek podległych; dla uniknięcia zbędnych ponagleń należy wyznaczyć termin, w którym możliwe jest załatwienie sprawy; terminy należy w zasadzie wyznaczyć dekadowo: 10,20,30 danego miesiąca; po upływie terminu wyznaczonego do załatwierna sprawy pracownik decyduje o wysłaniu ponaglenia lub przesunięciu terminu i fakt ten odnotowuje w aktach sprawy,

5) ewentualne wskazówki dla sekretariatu.


 

5. Przy załatwianiu spraw należy wykorzystać formularze i druki przewidziane przepisami szczególnymi


 

§ 17


 

Jeżeli załatwienie sprawy w określonym terminie nie jest możliwe:


 

1) należy postapić ze sprawą, zgodnie z obowilgującymi przepisami dotyczącymi terminów załatwienia, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów K.p.a.,


 


 

2) gdy w konkretnej sprawie nie stosuje się przepisów wymienionych w pkt 1, a sprawa dotyczy organu nadrzędnego, należy zwrócić się do tego organu z wnioskiem

o przesunięcie terminu, podajac przyczyny uniemożliwiające zatatwienie sprawy w wyznaczonym terminie oraz zaproponować nowy termin jej załatwienia.


 


 

Załączniki do pobrania: 2005-11-10 14:50:04 - Regulamin Kontroli Wewnętrznej (22.00 kB)
2005-11-10 14:51:21 - Instrukcja Inwentaryzacyjna (43.00 kB)
2005-11-10 14:55:07 - Statut (149.50 kB)
2005-11-10 14:56:19 - Struktura organizacyjna (32.00 kB)

Nazwa dokumentu: PG Nr 9 (przy ZSO)
Podmiot udostępniający: Publiczne Gimnazjum Nr 9 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor: mgr Joanna Raźniewska
Osoba, która odpowiada za treść: Dyrektor: mgr Joanna Raźniewska
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Watraszyńska
Data wytworzenia informacji: 2005-11-10 13:59:43
Data udostępnienia informacji: 2005-11-10 13:59:43
Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-13 15:15:26

Wersja do wydruku...

corner   corner