KWiA.I-0913/8/1/05
|
Opole, 23.03.2006r |
PROTOKÓŁ KONTROLI nr 28/2005
|
Jednostka kontrolowana |
Wydział ds. Europejskich i Planowania Rozwoju |
Nazwa organu sprawującego nadzór |
Prezydent Miasta Opola |
Termin przeprowadzenia kontroli |
Od 06 grudnia 2005r. – do 16.01.2006r. |
Imię i nazwisko przeprowadzającego kontrolę oraz stanowisko |
Maciej Wujec – główny specjalista WKWiA
Agnieszka Lisiecka – podinspektor WKWiA |
Upoważnienie do przeprowadzenia kontroli |
63/2005
64/2005 |
Przedmiot kontroli |
Realizacja zadań z zakresu programów pomocowych |
Okres objęty kontrolą |
2005r. oraz lata 2003-2004 w zakresie realizacji zadań dotyczących wnioskowania o dofinansowanie projektów |
Imię i nazwisko kierownika kontrolowanej jednostki – stanowisko służbowe |
Krzysztof Początek – naczelnik Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju |
Wyjaśnień w czasie kontroli udzielali |
Krzysztof Początek – naczelnik Wydziału ds. Europejskich i Planowania Rozwoju |
Techniki zastosowane podczas postępowania
1. Analiza zebranej dokumentacji oraz przepisów i unormowań związanych z pracą wydziału.
2. Rozmowy z naczelnikiem oraz pracownikami kontrolowanego wydziału.
Kryteria
- Zgodnie z § 52 ust. 1. Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Opola Naczelnicy wydziałów w drodze zarządzeń wewnętrznych zatwierdzanych przez Prezydenta określają w szczególności:
- szczegółowe zadania wydziałów, wewnętrzną strukturę organizacyjną, podział zadań, uprawnień, odpowiedzialności i zastępstw pracowników,
- podział nadzoru,
- zakres upoważnień do podpisywania pism w sprawach o charakterze przygotowawczym i techniczno-kancelaryjnym,
- zasady kontroli wewnętrznej.
2. Zgodnie z § 47 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta wydziały Urzędu wykonują powierzone im zadania w oparciu o roczne plany pracy, zatwierdzane przez nadzorującego Prezydenta, jego Zastępców.
3. Zgodnie § 5 ust. 8 Regulaminu Kontroli Urzędu Miasta Opola system kontroli wewnętrznej w Wydziale powinien odbywać się na podstawie opracowanych w formie pisemnej procedur kontrolnych, podlegających zatwierdzeniu przez Prezydenta.
4. Rozporządzenie Rady (WE) nr 1260/1999 z dnia 21 czerwca 1999r. ustanawiające przepisy ogólne w sprawie funduszy strukturalnych.
5. Rozporządzenie Komisji (WE) nr 448/2004 z dnia 10 marca 2004r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1685/2000 ustanawiające szczegółowe zasady wprowadzenia rozporządzenia Rady (WE) nr 1260/1999 w sprawie kwalifikowania wydatków związanych z projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1145/2003.
6. Rozporządzenie Komisji (WE) nr 1159/2000 z dnia 30 maja 2000r. w sprawie środków informacyjnych i promocyjnych stosowanych przez państwa członkowskie odnośnie pomocy z funduszy strukturalnych.
7. Ustawa z dnia 20 kwietnia 2004r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. Nr 116 poz 1206).
8. Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 22 września 2004r. w sprawie trybu, terminów i zakresu sprawozdawczości dotyczącej realizacji Narodowego Planu Rozwoju, trybu kontroli realizacji Narodowego Planu Rozwoju oraz trybu rozliczeń (Dz.U. Nr 216 poz. 2206 z póź. zm.).
9. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z póź. zm.).
10.
Nazwa dokumentu: | protokół kontroli |
Podmiot udostępniający: | Wydział Kontroli Wewnętrznej i Audytu |
Osoba, która wytworzyła informację: | Maciej Wujec, Agnieszka Lisiecka |
Osoba, która odpowiada za treść: | Maciej Wujec, Agnieszka Lisiecka |
Osoba, która wprowadzała dane: | Agnieszka Lisiecka |
Data wytworzenia informacji: | 2006-05-12 12:37:54 |
Data udostępnienia informacji: | 2006-05-12 12:37:54 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2006-05-12 12:58:32 |